KrepsenErBlittMamma
Forumet er livet

Har to slike, og vil gjeeerne gjøre noe med dem..
Selv om de er "folierte" så går det vel an å male dem, om man bruker heftegrunn?
Forslag til hva som kan gjøres?
[:)]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

ORIGINAL: pustle
Decopage?
Ellers vet jeg om flere her inne som har malt folierte møbler - bare vask med salmiakk, et strøk med heftgrunn, og et par lag med maling - går visst veldig greit det. Bare husk å la det tørke skikkelig mellom hvert lag. Og så kan du evt dekorere glassdørene med noe, tapet eller noe[:)]
ORIGINAL: KrepsenErBlittMamma
Decopage?
Ellers vet jeg om flere her inne som har malt folierte møbler - bare vask med salmiakk, et strøk med heftgrunn, og et par lag med maling - går visst veldig greit det. Bare husk å la det tørke skikkelig mellom hvert lag. Og så kan du evt dekorere glassdørene med noe, tapet eller noe[:)]
Aah, kanskje jeg skulle prøve å få tak i noe blonder å feste på innsiden [:)]
Takk [:D]
ORIGINAL: Marit_mor
Vi har en dobbel slik. Har malt den i fargen jeg ville ha, og hatt på solfilm på innsiden av glassdørene- så ikke alle de fargerike (barne-)filmene vises igjennom noe særlig [;)]
ORIGINAL: KrepsenErBlittMamma
Decopage?
Aah, kanskje jeg skulle prøve å få tak i noe blonder å feste på innsiden [:)]
Takk [:D]
Legg ut bilde når du er ferdig med de da[:D]