cbd uke indikator

Hemmelig med spire

Andre møte med forumet
Hei hei...

Uff nå maser jeg veldig med dere[:(]

Tok en til i dag. Den ble helt lik den jeg tok lørdag 6 mars[>:] Gravid 1-2.

Det er da 6 dager og den sier fortsatt at jeg bare er 1-2 uker etter befruktning[:(] Men jeg er jo 5 uker i dag, eller har jeg regna helt feil?

Jeg hadde sist mesn 8 februar og har en syklus på 25 dager. Det vil da si at jeg var akkuratt 4+1 på ikm i mine hode regninger? Men kan det være feil og at jeg bare er 4+ noe på vei?

Jeg har jo blødd i 4 dager nå, men ikke noen store klumper, bare bitte bite små. Og ikke mengder med blod heller. Og i dag er blodet helt mørke brundt, akkuratt som siste dagen med blødninger under mensen.

uff vil virkelig ikke si det, men det kan jo virke som at hcg har gått ned eller stoppet opp[&o] ring legen  din og spør etter ul eller blodprøver for å målle hcg.

Men det kan jo selvfølgelig hende at du har regnet feil. eller at du akkurt hdde nok hcg til at den ble positiv ved første test og at du enda ikke har nok til at det skal bli 2-3 eller 3+. Er jo noen som produserer saktere eller mindre.

Krysser alt jeg har for deg og håper på det beste!!

Hummm ja... Legen vil ikke ta blodprøve føre jeg har lege time... For vis jeg har mistet nå så er det ikke hcg i blodet når jeg kommer til han.

Men jeg kom jo til å tenke på at testene fra billigtester var så vidt synlige når jeg tok cbd u på lørdag... Så kansje jeg bare produserer lite hcg....

For alle andre tester jeg tar blir super pos.

I går og i dag har jeg tatt tilsammen 4 tester.

Preg(svenskt) Sterkere enn kontroll strekern.
CB+: vertikale streken er dobbelt så sterk som den vannrette.
billige tester: Test streken er like sterk som kontroll streken.
CBDU: viser fortsatt 1-2

hehehe. er joooo såååååå lett å tenke på noe annet[X(] men siden testene fortsetter å bli mer og mer pos, selv om jeg blør. får jeg bare håpe på det beste[:)]

Fint du trur jeg enda er gravid. ga meg ett lite håp igjen

ORIGINAL: Hemmelig med spire

hehehe. er joooo såååååå lett å tenke på noe annet[X(] men siden testene fortsetter å bli mer og mer pos, selv om jeg blør. får jeg bare håpe på det beste[:)]

Nei vet at det ikke er lett å tenke på noe annet. Selv sitter jeg her å bare venter på å begynne å blø, selv om jeg ikke har noen tegn til at jeg skal det. Blir jo passelig tussete av å bare gå å tenke på denne graviditeten. Gleder meg vildig til man er kommet såpass langt at man kjenner spark. Mye lettere å slappe av da[:)]

ORIGINAL: Hemmelig med spire

jeg krysser alt jeg har for deg - nå som jeg er gravid kan jeg til og med krysse beina [:)]

hehe så søte dere er...

håper jeg får være her hos dere... men det ser ikke så lyst ut...

Fikk en litt stor klump når jeg kom ut av dusjen nå[:(][:(][:(] håper ikke dette var lille spire[:(][:(][:(][:(]

uff krysser fingrene for at det ikke var lille spiren[:(], og om det var det håper jeg du kommer raskt inn i syklusen og blir gravid fort igjen. Er veldig vanlig at man blir askt gravid igjen etter en SA[:)]

ORIGINAL: klioii

uff krysser fingrene for at det ikke var lille spiren[:(], og om det var det håper jeg du kommer raskt inn i syklusen og blir gravid fort igjen. Er veldig vanlig at man blir raskt gravid igjen etter en SA[:)]

jeg mistet i januar oxo... så nå må vi ha en laaaaang pause...

Back
Topp