Cbd m/ukeindikator

MrsWinchester

Gift med forumet
Marsboerne 20 18
Jeg tok en da jeg var 4+0 som viste gravid 1-2, så en da jeg var 5+0 som viste gravid 2-3, og igjen idag 6+0, som igjen viste gravid 2-3. Går det galt nå da? [emoji26]

Jeg tok en da jeg var 4+0 som viste gravid 1-2, så en da jeg var 5+0 som viste gravid 2-3, og igjen idag 6+0, som igjen viste gravid 2-3. Går det galt nå da? [emoji26]

Her er det mange som sier du ikke burde stole på den. Er du usikker kan du ta HCG test hos legen for å sjekke stigning :)

Gå heller til lege og ta blodprøver. For dumt å henge seg opp i hjemme tester [emoji106][emoji4]

Ja vurderer det, men har ikke mulighet før neste uke [emoji20] håper den er upålitelig ja. Men den har vist korrekt de to andre svangerskapene..

Leste et inlegg inne på prøvegruppen (tror det var den) for et par uker siden at det var ei som hadde opplevd det samme som hadde ringt CB kunderservice å de hadde rådet henne til å ha test tuppen kortere tid i urinen enn det som står på pakningsvedlegget, dette hadde altså virket for henne å hun fikk 3+

Jeg sniker fra oktober. ;) Jeg tok en digital som viste 2-3 dagen før jeg tok hcg prøve. Morgenen etter viste hcg prøven 5610. Så den digitalen er nok ikke helt til å stole på, for da burde den vist 3+ hos meg når jeg hadde så høy hcg.

Masse lykke til :)

Leste et inlegg inne på prøvegruppen (tror det var den) for et par uker siden at det var ei som hadde opplevd det samme som hadde ringt CB kunderservice å de hadde rådet henne til å ha test tuppen kortere tid i urinen enn det som står på pakningsvedlegget, dette hadde altså virket for henne å hun fikk 3+
Takk, da gjør jeg det om et par dager når jeg får kjøpt en ny [emoji846]

Jeg sniker fra oktober. ;) Jeg tok en digital som viste 2-3 dagen før jeg tok hcg prøve. Morgenen etter viste hcg prøven 5610. Så den digitalen er nok ikke helt til å stole på, for da burde den vist 3+ hos meg når jeg hadde så høy hcg.

Masse lykke til :)
Tusen takk, veldig kjekt med slike historier nå [emoji846] da håper jeg det er tilfellet hos meg også!

Jeg fikk 2-3 da jeg var 5+4. Blodprøven samme dag viste HCG på over 10900. Mange har lavere HCG enn dette 6+0 uten at noe er galt. Jeg angrer på at jeg har kastet bort mye penger og tid på bekymring på grunn av disse testene.

Men jeg forstår godt at du er bekymret. Man vil jo gjerne se 3+. Jeg var selv bekymret, og fikk målt stigning hos legen uten å måtte mase meg til det.

Disse testene skulle vært forbudt å selge, eller det skulle stått noe om feilmarginen. I pakningsvedlegget står det at ukeindikatoren er 93% sikker. Dette er svindel! Jeg leser jo om flere her som får 2-3 med målt HCG på flere tusen. Clearblue tjener masse penger på bekymrede nygravide som kjøper pakke på pakke for å kunne se 3+.

Jeg tok en 3+6, som viste 1-2.
En ny 4+2, som viste 2-3.
Ny i dag (4+4), viser også 2-3.
Men jeg demonterte de to siste. Har ikke bilde av forrige, men ser likevel at strekene er blitt mye sterkere. Her er bilde av dagens:
611869533bdefb4f79c3a3009e949694.jpg

Jeg fikk 2-3 da jeg var 4+5, idag er jeg 5+5 og fikk 2-3 idag også. Men så demonterte jeg den og strekene er blitt mye sterkere [emoji4]
064d155f3d741198b0a515bfc7d483d5.jpg

Tusen takk, dere er noen engler som vil dele dette med meg! Hjelper mye! [emoji3]

Ul er bestilt, men blir ikke før 9.april. Men begynner å føler meg trygg på at alt er i orden likevel [emoji3]

Ok[emoji1360] jeg gav blaffen i å kjøpe flere. Turte ikke i frykt for at neste også skulle vise 2-3 [emoji14][emoji85] fortsatt gravid så vidt jeg vet [emoji3][emoji1360]

Back
Topp