Jeg tok en da jeg var 4+0 som viste gravid 1-2, så en da jeg var 5+0 som viste gravid 2-3, og igjen idag 6+0, som igjen viste gravid 2-3. Går det galt nå da? [emoji26]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tok en da jeg var 4+0 som viste gravid 1-2, så en da jeg var 5+0 som viste gravid 2-3, og igjen idag 6+0, som igjen viste gravid 2-3. Går det galt nå da? [emoji26]
Takk, da gjør jeg det om et par dager når jeg får kjøpt en ny [emoji846]Leste et inlegg inne på prøvegruppen (tror det var den) for et par uker siden at det var ei som hadde opplevd det samme som hadde ringt CB kunderservice å de hadde rådet henne til å ha test tuppen kortere tid i urinen enn det som står på pakningsvedlegget, dette hadde altså virket for henne å hun fikk 3+
Tusen takk, veldig kjekt med slike historier nå [emoji846] da håper jeg det er tilfellet hos meg også!Jeg sniker fra oktober.Jeg tok en digital som viste 2-3 dagen før jeg tok hcg prøve. Morgenen etter viste hcg prøven 5610. Så den digitalen er nok ikke helt til å stole på, for da burde den vist 3+ hos meg når jeg hadde så høy hcg.
Masse lykke til![]()
Tusen takk, dere er noen engler som vil dele dette med meg! Hjelper mye! [emoji3]
Ul er bestilt, men blir ikke før 9.april. Men begynner å føler meg trygg på at alt er i orden likevel [emoji3]
På palmesøndag?
Hehe ja, her jobber de døgnet rundt omtrent [emoji14]