CB ukeindikator

Bare meg =O)

Betatt av forumet
Mister litt håpe nå, grunnet innsett vet jeg at jeg er 5+3 i dag. Når jeg var uke 4 (etter samtale med riksen) fikk jeg målt hcg i blod på 94. Burde ikke den vise 3+ i dag? Sto bare 2-3 :(

Ta testresultatet til CB med en klype salt, og stol bare på hcg-målinger :)
Vet om de som har påvist kjempehøy hcg men likevel får 2-3 på disse testene, på tross av at hcg for lengst skulle tilsi 3+ ;)

Enig med Veivalsa. Mange eksempler på at ukeindikatoren har vist "for lavt" mens blodprøver viser at nivået er langt over der de skulle slått ut. Senest Avocado i februar-18.
Vet det er vanskelig, men du kan ikke bruke den indikatoren sånn som vi gjerne vil for den er ikke pålitelig nok.

Gratulerer så mye med spiren og flott hcg. Er su bekymret så få heller tatt en ny måling og sammenlikne dem. Det vil gi deg mye mer informasjon.

Takk for svar, blir litt roligere. Har de to siste dagene følt at dette ikke har gått veien igjen. Hadde virkelig vært betryggende at det sto 3+ :) kjenner lysten til tidlig ul neste uke :)

Jeg har også følelsen av at den ukeindikatoren ikke alltid er helt pålitelig. Det er mange faktorer som kan spille inn på hvorfor den ikke slår ut som du vil (dehydrert, for hydrert, morgen, midt på dagen etc), jeg fikk feks. 1-2 uker når jeg var over 3 uker, men jeg tror jeg hadde en veldig treg start.

Ikke mist håpet, mist heller troa på CB sine tester :)

Det høres ikke ut som det har skjedd noe som gjør at du har grunn til å tvile på spira di, bare den testen og generelt den usikkerheten mange av oss sliter med de første ukene. Det blir lettere og det blir bedre.
Når har du fått tid til TUL?

Det høres ikke ut som det har skjedd noe som gjør at du har grunn til å tvile på spira di, bare den testen og generelt den usikkerheten mange av oss sliter med de første ukene. Det blir lettere og det blir bedre.
Når har du fått tid til TUL?
Ja, sant som du sier. Skal ikke mye til før tankene om den usikkerheten tar overhånd. Har ikke hatt noen symptomer i to dager nå. Har ul time 8/8, er da 8+1. Tok tidlig ul i fjor også. Da var jeg 6+ 5 og så små nydelige hjerteslag :) men h#n sovet 8+1... Føles så leeenge til:banghead::)

Ja, sant som du sier. Skal ikke mye til før tankene om den usikkerheten tar overhånd. Har ikke hatt noen symptomer i to dager nå. Har ul time 8/8, er da 8+1. Tok tidlig ul i fjor også. Da var jeg 6+ 5 og så små nydelige hjerteslag :) men h#n sovet 8+1... Føles så leeenge til:banghead::)
Helt normalt at symptomer kommer og går. Du kan bestille privat ul tidligere hvis du trenger å bli beroliget i mellomtiden. Jeg har UL til mandag når jeg er 6+1. Har lav, men fint stigende hcg og hatt 5 dager med blødning så her er det litt for spennende.
Det er nervepirrende disse første ukene hvor man ikke får gjort noe fra eller til. De aller aller fleste kommer trygt gjennom, men selvfølgelig blir man farget av det man har vært gjennom. Håper alt går bra!

Helt normalt at symptomer kommer og går. Du kan bestille privat ul tidligere hvis du trenger å bli beroliget i mellomtiden. Jeg har UL til mandag når jeg er 6+1. Har lav, men fint stigende hcg og hatt 5 dager med blødning så her er det litt for spennende.
Det er nervepirrende disse første ukene hvor man ikke får gjort noe fra eller til. De aller aller fleste kommer trygt gjennom, men selvfølgelig blir man farget av det man har vært gjennom. Håper alt går bra!
Du får ha masse lykke til på mandag, krysser fingrene for gode nyheter :) og tusen takk for beroligende ord :) så får vi prøve å ikke tenke for mye i mellomtiden :) har selv opplevd blødning tidligere, og han er 12 år nå :) viste ikke at jeg var gravid da før passert uke 8 siden jeg trudde det var en lang mens jeg hadde :)

Du får ha masse lykke til på mandag, krysser fingrene for gode nyheter :) og tusen takk for beroligende ord :) så får vi prøve å ikke tenke for mye i mellomtiden :) har selv opplevd blødning tidligere, og han er 12 år nå :) viste ikke at jeg var gravid da før passert uke 8 siden jeg trudde det var en lang mens jeg hadde :)
Takk.
Prøv å tenke at det ikke er noen grunn til at ting ikke skal være iorden. En ekstra UL er det beste rådet jeg kan gi ellers. Etter 6 uker sies det at UL er bedre verktøy for å vurdere svangerskapet enn hcg er.

Sniker fra november. Tok hCG blodprøve hos legen samme dag som æ tok en cb m ukesindikator. Æ hadd 5000 i hCG men cb vist 2-3. Den ska slå ut på 2000 el 3000 på 3+.
Grunnen kan rett æ slett vær at æ ikke sende ut like my hCG i urinen som i blodet.
Så ikke stol helt på cb. Lykke til videre [emoji173]️

Jeg hadde 11000 i hcg selv om den slo ut 2-3. Altså mer enn fem ganger så mye som den egentlig slår ut på!
Ikke stol på de! :)

Sniker fra november. Tok hCG blodprøve hos legen samme dag som æ tok en cb m ukesindikator. Æ hadd 5000 i hCG men cb vist 2-3. Den ska slå ut på 2000 el 3000 på 3+.
Grunnen kan rett æ slett vær at æ ikke sende ut like my hCG i urinen som i blodet.
Så ikke stol helt på cb. Lykke til videre [emoji173]️
Oi, ja det var spesielt :) tusen takk . Lykke til videre du også :happy:

Sniker fra januar.
Jeg fikk også 2-3 da jeg var like langt som deg. Blodprøve viste over 5000 :)
Jeg ønsker jeg ikke hadde tatt den siste for å prøve å få 3+. Skapte bare unødvendige bekymringer.

Sniker fra januar.
Jeg fikk også 2-3 da jeg var like langt som deg. Blodprøve viste over 5000 :)
Jeg ønsker jeg ikke hadde tatt den siste for å prøve å få 3+. Skapte bare unødvendige bekymringer.
Synd de ikke er til å stole på, men veldig glad det er mange med slike erfaringer selv om det skaper uro:happy:

Back
Topp