Bare meg =O)
Betatt av forumet
Mister litt håpe nå, grunnet innsett vet jeg at jeg er 5+3 i dag. Når jeg var uke 4 (etter samtale med riksen) fikk jeg målt hcg i blod på 94. Burde ikke den vise 3+ i dag? Sto bare 2-3 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, sant som du sier. Skal ikke mye til før tankene om den usikkerheten tar overhånd. Har ikke hatt noen symptomer i to dager nå. Har ul time 8/8, er da 8+1. Tok tidlig ul i fjor også. Da var jeg 6+ 5 og så små nydelige hjerteslagDet høres ikke ut som det har skjedd noe som gjør at du har grunn til å tvile på spira di, bare den testen og generelt den usikkerheten mange av oss sliter med de første ukene. Det blir lettere og det blir bedre.
Når har du fått tid til TUL?

Helt normalt at symptomer kommer og går. Du kan bestille privat ul tidligere hvis du trenger å bli beroliget i mellomtiden. Jeg har UL til mandag når jeg er 6+1. Har lav, men fint stigende hcg og hatt 5 dager med blødning så her er det litt for spennende.Ja, sant som du sier. Skal ikke mye til før tankene om den usikkerheten tar overhånd. Har ikke hatt noen symptomer i to dager nå. Har ul time 8/8, er da 8+1. Tok tidlig ul i fjor også. Da var jeg 6+ 5 og så små nydelige hjerteslagmen h#n sovet 8+1... Føles så leeenge til
![]()
Du får ha masse lykke til på mandag, krysser fingrene for gode nyheterHelt normalt at symptomer kommer og går. Du kan bestille privat ul tidligere hvis du trenger å bli beroliget i mellomtiden. Jeg har UL til mandag når jeg er 6+1. Har lav, men fint stigende hcg og hatt 5 dager med blødning så her er det litt for spennende.
Det er nervepirrende disse første ukene hvor man ikke får gjort noe fra eller til. De aller aller fleste kommer trygt gjennom, men selvfølgelig blir man farget av det man har vært gjennom. Håper alt går bra!
Takk.Du får ha masse lykke til på mandag, krysser fingrene for gode nyheterog tusen takk for beroligende ord
så får vi prøve å ikke tenke for mye i mellomtiden
har selv opplevd blødning tidligere, og han er 12 år nå
viste ikke at jeg var gravid da før passert uke 8 siden jeg trudde det var en lang mens jeg hadde
![]()
Oi, ja det var spesieltSniker fra november. Tok hCG blodprøve hos legen samme dag som æ tok en cb m ukesindikator. Æ hadd 5000 i hCG men cb vist 2-3. Den ska slå ut på 2000 el 3000 på 3+.
Grunnen kan rett æ slett vær at æ ikke sende ut like my hCG i urinen som i blodet.
Så ikke stol helt på cb. Lykke til videre [emoji173]️

Skal ikke kjøpe den noe mer nei. Så stor forskjell daJeg hadde 11000 i hcg selv om den slo ut 2-3. Altså mer enn fem ganger så mye som den egentlig slår ut på!
Ikke stol på de!![]()
takk for svar Synd de ikke er til å stole på, men veldig glad det er mange med slike erfaringer selv om det skaper uroSniker fra januar.
Jeg fikk også 2-3 da jeg var like langt som deg. Blodprøve viste over 5000
Jeg ønsker jeg ikke hadde tatt den siste for å prøve å få 3+. Skapte bare unødvendige bekymringer.