CB ukeindikator viser fortsatt bare 1-2..

Lexi1987

Betatt av forumet
Himmelbarn
Nå har jeg hatt småblødninger siden tirsdag.. Tok en ny test idag, og den viser fortsatt bare gravid 1-2. Den burde jo ha gått opp til 2-3 nå? Er ikke helt sikker på når eggløsning var, men siste gangen vi hadde sex er 3 uker siden idag.
Så ganske sikker på at det har gått galt igjen.. hva gjør jeg nå? Har ikke hatt smerter eller mye blod, så alt har sikkert ikke kommet ut?
 
De testene med ukeindikator er ikke 100%, ikke bry deg om det :p mål heller hcg hos legen, si at du er usikker på hva som skjer
 
  • Liker
Reactions: Cgn
Nå har jeg hatt småblødninger siden tirsdag.. Tok en ny test idag, og den viser fortsatt bare gravid 1-2. Den burde jo ha gått opp til 2-3 nå? Er ikke helt sikker på når eggløsning var, men siste gangen vi hadde sex er 3 uker siden idag.
Så ganske sikker på at det har gått galt igjen.. hva gjør jeg nå? Har ikke hatt smerter eller mye blod, så alt har sikkert ikke kommet ut?
Hvor langt er du på vei iforhold til menstermin da?
Ifølge thebetabase nettsida så vipper det mellom 15 og 16 dpo for når gjennomsnittet overstiger 200 i hcg, som er ca hva CB trenger for å vise 2-3
 
Hvor langt er du på vei iforhold til menstermin da?
Ifølge thebetabase nettsida så vipper det mellom 15 og 16 dpo for når gjennomsnittet overstiger 200 i hcg, som er ca hva CB trenger for å vise 2-3

Litt usikker siden syklusene mine varierer noen dager hver gang, men siste mens var 19.januar. Så er mellom 5uker eller 5uker og noen dager på vei.
 
Litt usikker siden syklusene mine varierer noen dager hver gang, men siste mens var 19.januar. Så er mellom 5uker eller 5uker og noen dager på vei.

Jeg hadde også mens 19. Januar, men fikk positiv eggløsningstest 4.februar så det vil si ca 3 dager forsinket så er 5+5 idag (beregnet etter mensdagen blir jeg 6+1)
Og jeg fikk 1-2 på digital 14.dpo, 2-3 på 17 dpo og 3+ 5+1 dpo.

Men siden du ikke vet når eggløsningen var så kan du være mindre på vei da, men tenker at det ville vært lurt å måle hcg hos legen for det er det eneste man egentlig kan stole på når det gjelder stigning :)
 
Jeg testet på tirsdag fikk 1-2 uker gravid.
Testet igjen idag (4+3) får fortsatt 1-2 uker gravid.
Har tatt blodtest venter på svar. Men er livredd for at noe er galt. :( :( :(
 
De digitale testen legger ikke til de to første ukene. Hvis du ser i bruksanvisningen så står det forklart der☺ jeg fikk 1-2 av den digitale testen men var 4+2☺
 
Ja vet men bekymringen ligge
De digitale testen legger ikke til de to første ukene. Hvis du ser i bruksanvisningen så står det forklart der☺ jeg fikk 1-2 av den digitale testen men var 4+2☺

Ja vet det men bekymringen ligger i at det har ikke blitt 2-3 uker på cb digital. Jeg er 4+3 idag
 
Testen lyser iallfall gravid 1-2 uker:) Har du tatt strimler i tillegg og sett noen utvikling der?
Hva med å kontakte lege og måle utvikling i HCG?
 
Nå har jeg hatt småblødninger siden tirsdag.. Tok en ny test idag, og den viser fortsatt bare gravid 1-2. Den burde jo ha gått opp til 2-3 nå? Er ikke helt sikker på når eggløsning var, men siste gangen vi hadde sex er 3 uker siden idag.
Så ganske sikker på at det har gått galt igjen.. hva gjør jeg nå? Har ikke hatt smerter eller mye blod, så alt har sikkert ikke kommet ut?

Har du testet noe mer? :)
 
Nei ikke digitale, men har tatt vanlige tester og strekene ser sterkere ut. Har slutta å blø, så tenkte å høre med legen imorgen om vi kan ta blodprøver for å sjekke HCG :)

Så bra at du har sluttet å blø og at testene blir sterkere :)
 
Jeg testet på tirsdag fikk 1-2 uker gravid.
Testet igjen idag (4+3) får fortsatt 1-2 uker gravid.
Har tatt blodtest venter på svar. Men er livredd for at noe er galt. :( :( :(
På tirsdag var du da 3+5? hvis du hadde hcg i urinen tilsvarende 25, så vil CB digital gi utslag. Hcg dobles i en hastighet på 48-72 timer, så hvis du hadde 25 på tirsdag, ville den vært 50 på torsdag, eller fredag, som vil si den er på 100 i går eller i dag. CB ukes trenger over 200 i hcg for å vise 2-3, og det er bare halvparten som får 2-3 på den testen når de er 15-16 dpo (som vil si 4+2/3). Prøv å slappe av, skjønner det er nervepirrende, men stress gjør ingenting positivt :) nå skal du vel ta ny blodprøve i morgen, og da får du jo svar om ikke så lenge på om det er fin økning :)
 
På tirsdag var du da 3+5? hvis du hadde hcg i urinen tilsvarende 25, så vil CB digital gi utslag. Hcg dobles i en hastighet på 48-72 timer, så hvis du hadde 25 på tirsdag, ville den vært 50 på torsdag, eller fredag, som vil si den er på 100 i går eller i dag. CB ukes trenger over 200 i hcg for å vise 2-3, og det er bare halvparten som får 2-3 på den testen når de er 15-16 dpo (som vil si 4+2/3). Prøv å slappe av, skjønner det er nervepirrende, men stress gjør ingenting positivt :) nå skal du vel ta ny blodprøve i morgen, og da får du jo svar om ikke så lenge på om det er fin økning :)
Den slår ut myyye lavere enn 25, vi har eksemplet på forumet med damer som har tatt blodprøver som har vist 9 i hcg og fått positiv digital m 1-2 uker.
 
Den slår ut myyye lavere enn 25, vi har eksemplet på forumet med damer som har tatt blodprøver som har vist 9 i hcg og fått positiv digital m 1-2 uker.
Nå var det ikke det jeg ville fokusere på da... Men det er greit. Det var mer stigningen i forhold til dager jeg tenkte på. 25mlu er hva CB "garanterer" av sensitivitet også, men den KAN gi utslag tidligere også.
 
Nå var det ikke det jeg ville fokusere på da... Men det er greit. Det var mer stigningen i forhold til dager jeg tenkte på. 25mlu er hva CB "garanterer" av sensitivitet også, men den KAN gi utslag tidligere også.
Joda, men hvis man vet dette og tar utgangspunktet i regnestykket du la frem kan man gjerne plusse på et par dager også, sånn for å berolige folk :p
 
På tirsdag var du da 3+5? hvis du hadde hcg i urinen tilsvarende 25, så vil CB digital gi utslag. Hcg dobles i en hastighet på 48-72 timer, så hvis du hadde 25 på tirsdag, ville den vært 50 på torsdag, eller fredag, som vil si den er på 100 i går eller i dag. CB ukes trenger over 200 i hcg for å vise 2-3, og det er bare halvparten som får 2-3 på den testen når de er 15-16 dpo (som vil si 4+2/3). Prøv å slappe av, skjønner det er nervepirrende, men stress gjør ingenting positivt :) nå skal du vel ta ny blodprøve i morgen, og da får du jo svar om ikke så lenge på om det er fin økning :)
Hvor ligger oversikt over disse verdiene cb bruker?
Tusen hjertelig takk. Håper virkelig det får bra her
 
På tirsdag var du da 3+5? hvis du hadde hcg i urinen tilsvarende 25, så vil CB digital gi utslag. Hcg dobles i en hastighet på 48-72 timer, så hvis du hadde 25 på tirsdag, ville den vært 50 på torsdag, eller fredag, som vil si den er på 100 i går eller i dag. CB ukes trenger over 200 i hcg for å vise 2-3, og det er bare halvparten som får 2-3 på den testen når de er 15-16 dpo (som vil si 4+2/3). Prøv å slappe av, skjønner det er nervepirrende, men stress gjør ingenting positivt :) nå skal du vel ta ny blodprøve i morgen, og da får du jo svar om ikke så lenge på om det er fin økning :)
Fant det :)
 

Vedlegg

  • 8CEA0E15-1739-48E3-B726-E486C7DB6DB6.png
    8CEA0E15-1739-48E3-B726-E486C7DB6DB6.png
    77,7 KB · Visninger: 46
Back
Topp