CB tidlig test?

Lykke3

Flørter med forumet
Hei :) Er det noen som har prøvd de testene for tidlig testing? I så fall, hvordan opplevdes det kontra de vanlige testene? Sist jeg var i test-situasjon, så eksisterte ikke disse tidlig-testene :D *følte meg gammel*

Er det de med kryss, eller de som bare blir en strek om de er positive?
Jeg har absolutt best erfaring med BabyPlan sine billige.
Clear Blue har ikke slått ut før 12 DPO, til og med digitale har slått ut flere dager før de andre på meg.

BabyPlan så jeg på alt fra 8 DPO.

Den er kjent for mye skygger, tester med blått fargestoff har ofte mer skyggestreker enn tester med rødt fargestoff! Anbefaler også babyplan early:happy:

Tusen takk for svar :) Fås de på apoteket eller må de bestilles? :happy:

Er det de med kryss, eller de som bare blir en strek om de er positive?
Jeg har absolutt best erfaring med BabyPlan sine billige.
Clear Blue har ikke slått ut før 12 DPO, til og med digitale har slått ut flere dager før de andre på meg.

BabyPlan så jeg på alt fra 8 DPO.

Det er de med strek :) Jeg er 10 DPO nå.

Jeg prøvde den jeg hadde i morges, men den ble negativ..:sorry: Jeg klarte selvsagt ikke å bare la den ligge, så nå prøver jeg å overbevise meg selv om at det ikke behøver å bety noe, siden det enda er tidlig. Og krysser alt jeg har for det :Heartred

Gratulere så masse! :love7 Jeg skal prøve en digital om 5 dager, tenker jeg, siden det da er dagen for IKM :happy:
Jeg fikk 2-3 rundt IKM på de :) Begge ganga jeg har fått det. (Første gikk ikke veldig lenge men)

Takk, er 15+5 i dag, og endelig går tida litt fortere igjen.

Back
Topp