Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tok du den på morgen urin? Jeg fikk også 2-3 5+0. Ikke testet noe mer etter det, men du trenger nok ikke bekymre deg![]()
Jeg trodde den skulle vise 2-3 når man var 5 uker på vei, jeg... Jeg hadde motsatt problemstilling. Den viste 3+ og jeg begynte å stresse for at det kanskje var tvillinger
2-3 betyr 4-5 uker ja
Står på pakken at en skal bruke morgen urinEhm, nei. Jeg burde kanskje gjøre det? Jeg tar en igjen om et par dager med morgenurin![]()
Jeg gjorde det akuratt på samme uke som deg å fikk også 2-3 uker, spørs om det er for tidlig for å få opp 3+?
Skal kjøpe inn å ta en ny en når jeg går over til uke 7![]()
Joda, man håper da på å få opp 3+Godt å høre! Er vel bare litt ivrig da.![]()
Testene går ut ifra HCG-nivåer (roughly), ikke reelle uker, så det er veldig varierende når man får utslag på hvilke uker. 1-2 = HCG på 25-199, 2-3 = 200-1999 og 3+ = 2000, men den måler ikke nøyaktig altså.Etter mine beregninger er jeg 4+2 I dag og jeg fikk også 2-3??? Så det stemmer for min del... kanskje du hadde el senere enn du tror? Evt, så stiger det vel litt individuelt også? Tror nok alt er i skjønneste orden![]()
Bare hyggelig, og det har jeg full forståelse for ❤ Ta en til om noen dager, så får du helt sikkert "riktig" ukeTakk for masse nyttig info og gode tips <3 Er nok bare at jeg føler meg ikke gravid akkurat nå og da blir jeg litt ekstra bekymra![]()
Bare hyggelig, og det har jeg full forståelse for ❤ Ta en til om noen dager, så får du helt sikkert "riktig" uke![]()
ToppersJeg tok faktisk en nå(ikke tissa siden kl 6, så tenkte det måttd være lov..) og joda, nå viste den 3+ hurra!!