Cb digital

Maritri86

Elsker forumet
Stjerneskuddene 2024
Kjenner at Berg og dalbane må roe seg med normal stigning av hCG til den skal normalt synke igjen… men…

Fikk 3+ på digital på lørdag. Men når jeg skulle ta en ny nå (ikke spør… symptomer som har slakket av, en test som var dær, eller noe annet som surret i hodet mitt når jeg så den?)

Men nå fikk jeg 2-3??? Hadde hCG på 393 på onsdag og 743 på fredag som gir meg en dobling med tanke på tidspunktene på 47timer og helt innenfor normen.

Men kan det ha dårligere konsentrert urin nå enn på lørdag som gjør at hCG ikke er trygt å måle via urin?

Har ny hCG blodprøve på onsdag heldigvis

Du kan ha hatt veldig konsentrert urin. Jeg fikk 3+ i går og var 4+3, så det skal egentlig ikke være mulig.

Håper blodprøven på onsdag gir deg tydelige svar!

Gurimalla, du skal jammen måtte gjennom mye usikkerhet og styr i forbindelse med denne graviditeten o_O
Har du testet mer?

Gurimalla, du skal jammen måtte gjennom mye usikkerhet og styr i forbindelse med denne graviditeten o_O
Har du testet mer?
Nei, tenker jeg dropper å teste mere :bag: Blir bare kokko..
Men skal til legen for en ny hCG på onsdag, blir og å be han ordne UL til meg og NIPT i uke 11ish så bare 6 uker til så vet jeg med sikkerhet:wtf:

Men skal til legen for en ny hCG på onsdag, blir og å be han ordne UL til meg og NIPT i uke 11ish så bare 6 uker til så vet jeg med sikkerhet:wtf:
Hjelpes, får inderlig håpe hcg-måling og dialog med lege kan gi deg mer oppklaring Kan jo ikke gå uvitende i 6 uker til :wideyed: Men sikkert lurt å droppe testing, tester er jo ikke ment for å måle hcg. Ønsker deg hvertfall massemasse lykke til, håper virkelig på det beste for deg! :Heartpink

Hjelpes, får inderlig håpe hcg-måling og dialog med lege kan gi deg mer oppklaring Kan jo ikke gå uvitende i 6 uker til :wideyed: Men sikkert lurt å droppe testing, tester er jo ikke ment for å måle hcg. Ønsker deg hvertfall massemasse lykke til, håper virkelig på det beste for deg! :Heartpink
Har kvalme så må jo være noe dær, for ikke å snakke om bekken som krangler og ligamentsmerter :bag: Så forholder meg passe rolig siden jeg har såpass med symptomer:Heartred

Men tusen takk!!:love7

Tror blodprøve er mer pålitelig enn CB digital ja. Hcg i urin kan variere mer pga feks konsentrasjonen. Tror det er lurt å ikke teste så altfor mye egentlig.

Ville bedt om en UL så fort du er kommet forbi 6+0 jeg, for å se at alt er slik det skal. Er lenge å vente 6 uker..

Back
Topp