Ånei så dumt!Hvordan går det med deg Appelsin12?
Jeg er 5+4 og fikk 2-3krisemaksimerer skikkelig her...
Her går dagene sakte, prøver å ha et lite håp. Har ikke testet mer, klarer ikke skuffelsen. Får svar enten i morgen kveld eller torsdag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ånei så dumt!Hvordan går det med deg Appelsin12?
Jeg er 5+4 og fikk 2-3krisemaksimerer skikkelig her...
Jeg tar en test til i morgen, viser den ikke 3+ da kommer jeg til å gå til lege. Dette er 5 graviditeten vår og jeg er helt utslitt. Bah!Ånei så dumt!Har du planer om å ta blodprøve? Forstår du blir stresset, men som mange sier. Vi må ikke stole 100 % på disse testene.
Her går dagene sakte, prøver å ha et lite håp. Har ikke testet mer, klarer ikke skuffelsen. Får svar enten i morgen kveld eller torsdag.

Åh! Jeg krysser alt jeg har!!!Jeg tar en test til i morgen, viser den ikke 3+ da kommer jeg til å gå til lege. Dette er 5 graviditeten vår og jeg er helt utslitt. Bah!
Masse lykke til![]()
Har hatt 3 uttak. Har heldigvis 3 igjen på frys, men det føles så tungt når jeg vet at det kommer til å ta X antall uker for å komme i syklus og så 2 sykluser for å få innsett igjenÅh! Jeg krysser alt jeg har!!!Huff dette er grusomt! Jeg forstår veldig godt at du er utslitt! Hvilket forsøk er du på, offentlig?
tusen takk![]()
Glemte å quote deg. Svarte i eget innleggHar hatt 3 uttak. Har heldigvis 3 igjen på frys, men det føles så tungt når jeg vet at det kommer til å ta X antall uker for å komme i syklus og så 2 sykluser for å få innsett igjenHva med deg?
Krysser fingre for oss beggeJa det forstår jeg. Men jeg har fortsatt troa på degJeg har et siste forsøk igjen
Snakte akk med legekontoret. På dag 27 var det 527. Ifølge det jeg googler så bør det ligge på 7-8000. Så vi får se. Jeg prøver å holde motet litt oppe enda![]()