CB digital

IVFdrømmen

Glad i forumet
Tilgangsansvarlig
JuniJubel2021
Når fikk dere 3+ på CB digital? Jeg har tatt flere tester, både strimmeltester, CB pluss og CB digital, og jeg er er helt tydelig gravid. :Heartred Sist uke tok jeg en ny strimmeltest hver dag, for å se økningen/at teststreken ble sterkere hver dag. Det har den gjort, selv om jeg syntes de er mye svakere enn mange andre her inne sine tester :confused:

Og så har de fleste som har lagt ut sine CB digital tester fått 3+ gjerne allerede når de er i uke 4...? Jeg er 5+2 i dag, og har fremdeles bare Gravid 2-3. Tok en digital på lørdag også, når jeg var 5+0, og da også var det Gravid 2-3. Når fikk du 3+? Hva er deres erfaringer? Blir helt tullete i hodet av dette her. :wtf::wtf:

Misforstå meg rett - jeg er superhappy for "Gravid 2-3" :happy: Men 3+ føles fremdeles som en liten milepæl og blir så usikker når jeg føler at det kommer ekstremt tregt hos meg :sorry:

(Skal sies at det er prøverørsforsøk, så jeg vet 100% sikkert når egget ble befruktet og satt inn..)

Testene på bildet er begge tatt idag morges på morgenurin :Heartred
 

Vedlegg

  • D5D57D18-BAD2-4F81-A993-008A7AE36365.jpeg
    D5D57D18-BAD2-4F81-A993-008A7AE36365.jpeg
    13,9 KB · Visninger: 43
Har du fått satt opp time til tidlig UL?

Hcg-stigning er jo veldig individuelt, men det er klart at den skal jo også stige for at ting skal være på stell nedi der. Jeg har hatt svangerskap utenfor livmoren, og da stiger hcg saktere. Det er økt risiko for det ved IVF, derfor skal du jo ha en tidlig ultralyd for å bekrefte at graviditeten er på riktig sted.

Det kan jo være helt tilfeldig også ❤️ håper du får noen svar snart.
 
Har du fått satt opp time til tidlig UL?

Hcg-stigning er jo veldig individuelt, men det er klart at den skal jo også stige for at ting skal være på stell nedi der. Jeg har hatt svangerskap utenfor livmoren, og da stiger hcg saktere. Det er økt risiko for det ved IVF, derfor skal du jo ha en tidlig ultralyd for å bekrefte at graviditeten er på riktig sted.

Det kan jo være helt tilfeldig også ❤️ håper du får noen svar snart.
Har fått time til TU ja, neste torsdag 8. oktober :Heartred:happy090

Satser på at jeg bare er litt overdramatisk :rolleyes: Har googlet litt (såklart) og det er visst flere som må vente helt til uke 6 før de har nok HCG til at testen slår ut på 3+ :shy: Prøver å tenke at det er tilfeldig eller bare jeg som produserer HCG sent, men det er vanskelig å holde borte "katastrofetankene" også :(
 
Jeg fikk 3+ på 4+6 og 20 dpo. Men jeg prøvde to dager før og da var det "bare" 2-3. Men har lest at 3+ krever 2000+ HCG for å slå ut. Og i uke 5 kan man jo ha under 2000 og fremdeles ligge innenfor normalen. Kanskje HCG stiger saktere hos deg? Uten at det betyr at noe er galt :)

Ser at du har svart over at noen må vente til uke 6, så kanskje du skal vente til du er litt nærmere uke 6 ? Da er jeg sikker på at den slår ut for deg og :D:Heartred
 
Fikk 2-3 på dpo 13, blodprøve dpo 14 viste 157.
Fikk 3+ dpo 20 altså uke 4+6.
Her Har jeg enten hatt en høy økning på kort tid ellers så er ikke CB helt til å stole på
lest flere steder at hcg må være over 2700 før den viser 3+.
 
Oppdatering:
Totalt har jeg tatt 5 digitale DB tester.

Nr.1: 3+4 viste 1-2
Nr. 2: 4+0 viste 1-2
Nr. 3: 5+0 viste 2-3
Nr. 4: 5+2 viste 2-3
Nr. 5: 5+6 viste 3+
:rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Måtte kjøpe en siste igår, som jeg tok i dag morges :p Idag er jeg 5+6 og den slo endelig ut på 3+ :D:D:D Den kunne kanskje slått ut tidligere (typ 5+4 elns) hvis jeg hadde testet, men det har jeg altså ikke gjort. Er overlykkelig over å endelig ha fått 3+ og endelig slippe å bruke mer penger på CB :hilarious::hilarious:

Kanskje dette kan være til nytte/trøst for andre som produserer HCG tregt, slikt som jeg tydeligvis gjør :p
 
Oppdatering:
Totalt har jeg tatt 5 digitale DB tester.

Nr.1: 3+4 viste 1-2
Nr. 2: 4+0 viste 1-2
Nr. 3: 5+0 viste 2-3
Nr. 4: 5+2 viste 2-3
Nr. 5: 5+6 viste 3+
:rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Måtte kjøpe en siste igår, som jeg tok i dag morges :p Idag er jeg 5+6 og den slo endelig ut på 3+ :D:D:D Den kunne kanskje slått ut tidligere (typ 5+4 elns) hvis jeg hadde testet, men det har jeg altså ikke gjort. Er overlykkelig over å endelig ha fått 3+ og endelig slippe å bruke mer penger på CB :hilarious::hilarious:

Kanskje dette kan være til nytte/trøst for andre som produserer HCG tregt, slikt som jeg tydeligvis gjør :p

Gratulerer med 3+. Så fin start på helgen :talk017
 
CB er ikke til å stole på. Jeg fikk 3+ 5+1, for å så får 2-3 5+2 igjen! Ble kjempe redd! Det har nok å gjøre med at hcg varierer veldig fra urin til urin, og selv morgenurin er veldig forskjellig. Og jeg har toeggede tvillinger som har hver sin morkake som produserer hcg.
 
Jeg er 5+2 i dag. Tok en CB digital og fikk bare 1-2. Burde vel i det minste hatt 2-3 nå. Har kun tatt en test tidligere, og det var en early CB digital som viste + dagen jeg skulle ha fått mensen. Symptomene er der fremdeles: milde mensensmertelignende smerter i korsrygg/mage, ømme/harde pupper, sliten. Men blir bekymra når den kun viser 1-2 nå... Har en til liggende som jeg skal ta om noen dager. Får bare håpe den har økt til 2-3 da. Ser jo at hcg-verdiene kan være lave og fremdeles innenfor normalen.
 

Vedlegg

  • 83A036C9-E4F0-4E08-98EF-C1D929EBCBB4.jpeg
    83A036C9-E4F0-4E08-98EF-C1D929EBCBB4.jpeg
    23 KB · Visninger: 22
Back
Topp