Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenker du får 2-3 rimelig raskt, om 2 dager kanskje? Så vente 1-1,5 uke?
Jeg skal måle hcg på sykehuset i morgen, satser på det er over 200 da og at jeg tar en digital hjemme på ettermiddagen for 2-3 uker
Hvor langt er du på vei i morgen?
Nå er det 30% på graviditetstester på farmasiet.no jeg har iallefall hamstra. Tips å ta med segSkal ta digital i morgen for å få 2-3, forventer det når jeg er 4+3. Tenker kanskje å vente til jeg er mellom 5+4-6+0 før jeg tar neste for å være sikker (koster jo skjorta med digital )
Svei av en før jeg la meg, 1-2Hvor langt er du på vei i morgen?
Håper det bare var utvannet urinSvei av en før jeg la meg, 1-2
Men men.. får se på hcg senere i dag
Nå er det 30% på graviditetstester på farmasiet.no jeg har iallefall hamstra. Tips å ta med seg
Håper det bare var utvannet urin
Hvordan gikk d??håper det
Steget til 618Hvordan gikk d??
WowSteget til 618
Ja, så rart det slo ut 1-2 uker i går kveld
Sikkert no tull med testen eller urinen.Ja, så rart det slo ut 1-2 uker i går kveld
Ha, satser på 2-3 uker på den digitale som skal tas i morgenSikkert no tull med testen eller urinen.
Frister å kjøpe to nye digitale i morgen jeg også. Selv om jeg egentlig har slått meg til ro med skjebnen og alt sånt oppdater i morgenHa, satser på 2-3 uker på den digitale som skal tas i morgen
Jeg begynner også å slå meg til ro enn så lenge, men har ikke flere blodprøver rekvirert. Ønsker uansett en digital med 2-3 som kan være med på et julebilde vi skal sende til vårt beste vennepar sammen med takk for gaven, julebilder av unger osv. Typ «tusen takk for fine gaver til store og små. Guttene er kjempefornøyde med det de har fått og vi voksne fikk en ekstra fin julegave i år» også selfie av meg og mannen med testenFrister å kjøpe to nye digitale i morgen jeg også. Selv om jeg egentlig har slått meg til ro med skjebnen og alt sånt oppdater i morgen