CB digital

smash_

Glad i forumet
Snøkrystallene2021❄️
Ca 4+1-3 dager, fikk gravid 1-2 i morges. Tenkte kjøpe to til slik at jeg får gravid 2-3 og 3+, bare for å se at det forhåpentligvis er stigning..:smiley-angelic001 hvor mange dager mellom bør jeg ta de?
 
Tenker du får 2-3 rimelig raskt, om 2 dager kanskje? Så vente 1-1,5 uke? :confused013
 
Skal ta digital i morgen for å få 2-3, forventer det når jeg er 4+3. Tenker kanskje å vente til jeg er mellom 5+4-6+0 før jeg tar neste for å være sikker (koster jo skjorta med digital :hilarious:)
 
Jeg skal måle hcg på sykehuset i morgen, satser på det er over 200 da og at jeg tar en digital hjemme på ettermiddagen for 2-3 uker :)
 
Skal ta digital i morgen for å få 2-3, forventer det når jeg er 4+3. Tenker kanskje å vente til jeg er mellom 5+4-6+0 før jeg tar neste for å være sikker (koster jo skjorta med digital :hilarious:)
Nå er det 30% på graviditetstester på farmasiet.no :smiley-bounce016 jeg har iallefall hamstra. Tips å ta med seg :cool14
 
Ha, satser på 2-3 uker på den digitale som skal tas i morgen :Heartpink
❤️❤️ Frister å kjøpe to nye digitale i morgen jeg også. Selv om jeg egentlig har slått meg til ro med skjebnen og alt sånt ❤️ oppdater i morgen ❤️
 
❤️❤️ Frister å kjøpe to nye digitale i morgen jeg også. Selv om jeg egentlig har slått meg til ro med skjebnen og alt sånt ❤️ oppdater i morgen ❤️
Jeg begynner også å slå meg til ro enn så lenge, men har ikke flere blodprøver rekvirert. Ønsker uansett en digital med 2-3 som kan være med på et julebilde vi skal sende til vårt beste vennepar sammen med takk for gaven, julebilder av unger osv. Typ «tusen takk for fine gaver til store og små. Guttene er kjempefornøyde med det de har fått og vi voksne fikk en ekstra fin julegave i år» også selfie av meg og mannen med testen xsmile9
 
Back
Topp