Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
fikk 1-2 forrige fredag, har bestilt flere tester også, men har en igjen og har egentlig veldig lyst til å ta den nå... men samtidig redd for at den bare viser 1-2 nå og.... ved forrige sa var det nemlig den som varslet meg, da den gikk fra 2-3 til 1-2, og 12 timer senere var det igang. kan man ta testen når som helst på dagen?
da skal jeg drikke opp pepsien min og teste!Ja når jeg tok den 2-3 så var det på ettermiddagen. Var 4+2 når jeg tok den. Skal vel kunne teste når som helst nå som vi er gravide.
Krysser fingrene for at du får 2-3
Hvordan gikk det?da skal jeg drikke opp pepsien min og teste!
drikker på, er bare en time siden sist jeg tissa så må fylle opp sier ifra så fort jeg har noe svarHvordan gikk det?
da skal jeg drikke opp pepsien min og teste!
ååå kjenner igjen den følelsen ja de testene er jo "det eneste man har" i denne tidlige perioden herSpennende! jeg gikk selv i kjelleren forrige uke fordi jeg forventet 3+. Fikk ikke det. Så nå kommer det en test til i postkassa i morgen tror jeg. Håper å klare å vente med den til mandag med å ta den.
Har lest opp og i mente om hcg, å det er som alle sier, veldig forskjellig fra gravid til gravid. Men håper for din del at det viser 2-3, er mye enklere å slappe av da
ååå kjenner igjen den følelsen ja de testene er jo "det eneste man har" i denne tidlige perioden her
kan meddele om 2-3 ! så da er jeg litt lettet da, får holde meg til neste onsdag med neste test, vi skal reise bort fra 17 mai så håper jo 3+ før det egentlig...