CB digital

Svimla25

Glad i forumet
Mailykken 2025
Når kan jeg forvente og få 3+ på CB digital test? Har hittil bare fått 2-3, er i uke 4+3 i dag [emoji4] har bare en, og kjenner jeg ikke vil bruke penger på fler. Så da km jeg liksågodt vente til det faktisk er «normalt» å få den økningen :)

Jeg tror jeg iallefall ville ventet til 5+3, jeg brant en 5+2og fikk 2-3. Fikk 3+ i dag 5+4 på ettermiddagen.

Jeg fikk 3+ på 5+6 på ettermiddagen, fikk 2-3 når jeg testet 3+5 da. Så jeg ville ventet til 5 iallefall, for man blir så fort nervøs hvis den ikke slår IT som man ønsker ;)

Jeg velger heller å måle HCG hos legen istedet for å ta mer tester enn de jeg tok i går når jeg fant ut at jeg var gravid [emoji5] mest for å ikke uroe meg for mye med tanke på stigning osv på g-tester [emoji28]

Jeg velger heller å måle HCG hos legen istedet for å ta mer tester enn de jeg tok i går når jeg fant ut at jeg var gravid [emoji5] mest for å ikke uroe meg for mye med tanke på stigning osv på g-tester [emoji28]

Ja,, er nok lurt det også. Men kvier meg sånn for å ta meg fri fra jobb allerede nå :) Vil ikke være med borte enn nødvendig. Også liker jeg ikke bruke tiden til legen heller, er en sånn type som tenker så på at andre kan ha mer behov for legen enn meg :p helt teit.

Ja,, er nok lurt det også. Men kvier meg sånn for å ta meg fri fra jobb allerede nå :) Vil ikke være med borte enn nødvendig. Også liker jeg ikke bruke tiden til legen heller, er en sånn type som tenker så på at andre kan ha mer behov for legen enn meg :p helt teit.

Heheh, ser den, men her tenker jeg at jeg heller vil ha det på riktig vis, enn å måle med g-test som ofte kan tulle det til [emoji28]

For dere som har fått 3+, tok disse for to dager siden, de har tørket bittelitt svakere enn de var (slutta å teste men vil gjerne se 3+) fikk 2-3 for en uke siden :)

Hva tenker dere, tør jeg å bruke den digtale snart?

F4CB74C0-E604-4998-8C21-169E2410BFAA.jpeg

Jeg fikk 3+ veldig tidlig denne gangen, 4+6. Hadde hcg på 8100 når jeg var 5+2.
Greia er jo at det finnes ingen fasit. Noen ganger får man 2-3 selv om hcg er på 10.000.

IMG_3270.JPG

Fikk denne nå[emoji7] er 4+5, kan jeg være lenger på vei enn jeg tror selv ? Ble tatt nå på ganske så utvannet urin om jeg kan si det slik :p

Har lest en undersøkelse om dette med nivå av hcg hos gravide, som alle hadde fullførte svangerskap. Det var store variabler i hcg nivå på samme dpo dag. Det er derfor ikke rart om de testene ikke slår ut som forventet alltid. De måler kun gjennomsnittet..

Back
Topp