Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tror jeg iallefall ville ventet til 5+3, jeg brant en 5+2og fikk 2-3. Fikk 3+ i dag 5+4 på ettermiddagen.
Jeg fikk 3+ på 5+6 på ettermiddagen, fikk 2-3 når jeg testet 3+5 da. Så jeg ville ventet til 5 iallefall, for man blir så fort nervøs hvis den ikke slår IT som man ønsker
Fikk 2-3 13 dpo og testa 4+6 med forventning å få 3+. Men fikk fortsatt 2-3. I går 5+3 fikk jeg 3+
Jeg velger heller å måle HCG hos legen istedet for å ta mer tester enn de jeg tok i går når jeg fant ut at jeg var gravid [emoji5] mest for å ikke uroe meg for mye med tanke på stigning osv på g-tester [emoji28]
Kan være lurt så man slipper den bekymringen eb evt 2-3 vil føre med segDa venter jeg litt til. Haha, jeg er så utålmodig
Ja,, er nok lurt det også. Men kvier meg sånn for å ta meg fri fra jobb allerede nå Vil ikke være med borte enn nødvendig. Også liker jeg ikke bruke tiden til legen heller, er en sånn type som tenker så på at andre kan ha mer behov for legen enn meg helt teit.
Vis vedlegget 256508
Fikk denne nå[emoji7] er 4+5, kan jeg være lenger på vei enn jeg tror selv ? Ble tatt nå på ganske så utvannet urin om jeg kan si det slik
Det betyr vel at det er minst 3 uker siden befruktning, så kanskje du har eggløsning rett etter mens?[emoji848]