Cb digital

Amandaa11

Forumet er livet
Tok en cb digital idag, hcg var på 890 på onsdag. Så regnet nesten med at hcg er på over 2000 nå. Men fikk fortsatt 2-3. 5+2 idag. Strimmlene inni er like som de var på onsdag. Hmm. Bør jeg uroe meg?

Vet mange mener at de ikke skal demonteres, men etter så mange aborter blir man litt gal. IMG_20180421_133218.jpg
Øverste er 1-2
Midten 2-3 På onsdag
Og nederst nå

Jeg har fått beskjed om å ikke teste sånn der for å se om testene er like sterke osv. Fordi man er forskjellige, noen produsere masse hcg fort og noen går det tregere på. Å det jeg har blitt fortalt er at man finner bare en grunn til å stresse opp kroppen. Så jeg har ikke erfaring med disse clearblue testene, men jeg vil råde deg til å prøve å la kroppen slappe av fordi om det er veldig vanskelig. Det skjønner jeg! Håper du får svar fra noen som har litt mer erfaring og har vært borti det samme. <3

Jeg har fått beskjed om å ikke teste sånn der for å se om testene er like sterke osv. Fordi man er forskjellige, noen produsere masse hcg fort og noen går det tregere på. Å det jeg har blitt fortalt er at man finner bare en grunn til å stresse opp kroppen. Så jeg har ikke erfaring med disse clearblue testene, men jeg vil råde deg til å prøve å la kroppen slappe av fordi om det er veldig vanskelig. Det skjønner jeg! Håper du får svar fra noen som har litt mer erfaring og har vært borti det samme. <3
Prøver og slappe av så mye som mulig, Men har 3 ganger mistet rundt uke 5-6-7. Så blir automatisk stresset. I tillegg til at noen av symptomene ikke er her lenger, men får måle hcg på mandag. Håper det går bra

Prøver og slappe av så mye som mulig, Men har 3 ganger mistet rundt uke 5-6-7. Så blir automatisk stresset. I tillegg til at noen av symptomene ikke er her lenger, men får måle hcg på mandag. Håper det går bra
Jeg krysser alt for at alt er bra og at denne gangen går alt fint. <3 Går sikkelig inn på meg at det er så mange som mister. Hadde aldri trodd det skulle være så mange og flere ganger på rad. :( Veldig trist :(

Har ikke noe god erfaring med disse i dette svangerskapet. Er 6+4 og får fremdeles 2-3. Men får ganske positive med vanlig tester.

Tok en cb digital idag, hcg var på 890 på onsdag. Så regnet nesten med at hcg er på over 2000 nå. Men fikk fortsatt 2-3. 5+2 idag. Strimmlene inni er like som de var på onsdag. Hmm. Bør jeg uroe meg?

Vet mange mener at de ikke skal demonteres, men etter så mange aborter blir man litt gal. Vis vedlegget 254397
Øverste er 1-2
Midten 2-3 På onsdag
Og nederst nå
De er ikke laget for tolkning av det blotte øyet. Regnet meg frem til at jeg måtte vente 10 døgn mellom 2-3 og 3+. Fant en side der det stod ca hcg ved de ulike ukeberegningene. Lurer på om det var 200 = 2-3 og 10 000 = 3+

Jeg hadde hcg over 2800 og fikk fortsatt ikke 3+ på cb digital. Mine streker så like ut de siste gangene, men har sett bankende hjerte på TUL [emoji4] Så tenker at de testene der ofte lager mer uro for den som er gravid enn det motsatte! [emoji4]

Back
Topp