CB digital

xiddigaha

Elsker forumet
Himmelbarn
Septemberbarna 2019
Dere som har fått 3+ på den digitale, hvor langt på vei var dere da dere fikk det?

Tror jeg er 5+1 i dag og får fremdeles 2-3. Føler hcg'en stiger så seint hos meg :rolleyes:
 
Jeg var 5+1 da jeg fikk 3+. Jeg var skikkelig nervøs for å teste, for virket litt som det var i grenseland.
 
Sniker

Jeg fikk 2-3 på 5+1 og visste fra blodprøver at da skulle hcg være høy nok til å slå ut på 3+.
Så på strimlene inni og sammenlignet med bilder på nett at den like gjerne kunne sagt 3+.

De er lunefulle de ukesindikatorene. Avocado i februar-gruppa hadde skyhøy hcg uten å få 3+ og hun fikk en perfekt lita jente.

Er du bekymret så spør heller om blodprøver hos legen, evt vent en uke og ta ul som gir mye bedre svar
 
Huff ja, vet at jeg ikke burde tenke så mye på den digitale men er så lett for å gjøre det :rolleyes:

Forrige svangerskap så fikk jeg 2-3 akkurat når jeg var 4 uker og 3+ når jeg var 5 uker så lett for å sammenligne de da.

Føler bare at denne gangen så er testene så treg med å øke i styrke.
 
Fikk 3+når jeg var 5+0. :)
 
Dere som har fått 3+ på den digitale, hvor langt på vei var dere da dere fikk det?

Tror jeg er 5+1 i dag og får fremdeles 2-3. Føler hcg'en stiger så seint hos meg :rolleyes:

Jeg fikk 3+ da jeg var 5+3, testet 5+0 og da fikk jeg 2-3 uker. Testet ikke noe i mellom det :) Tror ikke du skal bekymre deg :)
 
Jeg fikk 3+ da jeg var 5+3, testet 5+0 og da fikk jeg 2-3 uker. Testet ikke noe i mellom det :) Tror ikke du skal bekymre deg :)

Nei burde egentlig ikke det :) Nå har jeg ikke flere digitale igjen. Bestilte en i dag men den kommer sikkert ikke før om noen dager så da håper jeg at jeg får 3+ :) like greit å ikke ha noen tester i hus :p
 
Kjøpte meg en vanlig clearblue nettopp og den er nå ganske positiv så får satse på at den digitale sier 3+ snart :)
 

Vedlegg

  • IMG_20180411_3.png
    IMG_20180411_3.png
    533,7 KB · Visninger: 37
Sniker

Jeg fikk 2-3 på 5+1 og visste fra blodprøver at da skulle hcg være høy nok til å slå ut på 3+.
Så på strimlene inni og sammenlignet med bilder på nett at den like gjerne kunne sagt 3+.

De er lunefulle de ukesindikatorene. Avocado i februar-gruppa hadde skyhøy hcg uten å få 3+ og hun fikk en perfekt lita jente.

Er du bekymret så spør heller om blodprøver hos legen, evt vent en uke og ta ul som gir mye bedre svar

Har prøvd å sammenligne mine litt å men var ikke så lett å se hvordan mine lå an i forhold syns jeg. Syns nesten det ser ut så jeg er litt unna men ikke sikkert.

Skulle kanskje ikke stolt på den digitale når man hører det med Avocado.
 
Fikk 3+ i dag :) fikk det til samme tid forrige svangerskap også :) tror ikke du skal bekymre deg da :D
 
Jeg er 5+1 i dag og fikk 2-3.... så kjenner følelsen... gir meg ikke før jeg får 3+.... :)
 
Jeg testet 5+0 og fikk 2-3. Tenkte å ta en til men kroppen taler for seg med alle symptomene haha!
 
Jeg må bare spørre jeg, av nysgjerrighet, hvorfor er det så viktig for alle å få 3+? Har ikke helt skjønt det[emoji28]

Når man har fått hvite tester i 8 år det veldig gøy å se at HCG stiger jevnt
 
Back
Topp