CB digital

Prøverpånr4

Forelsket i forumet
Desemberlykke2017
tok en idag 5+2, men den virket selfølgelig ikke :shifty: dere som åpnet testen, hvordan så strekene ut på 3+
Her er min fra idag

Vedlegg

• IMG_1695.JPG
    IMG_1695.JPG
    343,7 KB · Visninger: 82
Kan si rimelig sikkert at den der hadde fått 3+ min var ca sånn[emoji5]

Min så slik ut på 2-3 uker:

5d86b409c64c1750646fcd01e5614fb9.jpg

Jeg fikk 3+ dagen etter men da åpnet jeg den ikke.

Oi! Den var sterk og fin! :D Da hadde nok ikke min slått ut på 3+ nå :eek::p jeg får kjøpe meg en ny test og ta en etter påske! Får liksom ikke ro i kroppen før jeg ser det lyser 3+

Disse må variere voldsomt i fargestyrke? Denne fikk jeg 2-3 på, tok ikke mange dagene før jeg fikk 3+ og den var ikke mye sterkere.

1ec71306fc59627ee6da9ef8247a86de.jpg

Disse må variere voldsomt i fargestyrke? Denne fikk jeg 2-3 på, tok ikke mange dagene før jeg fikk 3+ og den var ikke mye sterkere.

Ja det var stor forskjell.. så rart at de varierer så mye i fargestyrke..blir spennende å se neste digital test.. skal åpne den selvom det blir 3+
Bare for å se på fargestyrke...

Denne fikk jeg på onsdag (4+6) og det stod 2-3 uker:
7a2cf7229f62c81bcddfd64c5e0152c4.jpg

Jeg fikk heller ikke 3+ da jeg var 5+2, men den kom da jeg testet igjen 5+4 ! Se bilde
Tenkte å prøve på nytt etter påske! Får ikke ro i kroppen før den viser 3 +, men jeg skal jammen klage på testen.. kjedelig at den ikke virket :(

Syns streken din ser sterkere ut enn min.. og jeg er 5+2
Håper bare strekene mine er innafor og at de ikke er for svake.. de burde vel kanskje vært litt sterkere?

Jeg hadde veldig høy hcg til å begynne med, så mistenker at testen burde gitt meg 3+ egentlig, selvom det var tidlig.
Man skal vel egentlig ikke åpne de testene, og de er bare indikasjoner, ikke nøyaktige hcg-målere.
Syns testen din så fin ut [emoji5] du får sikkert 3+ snart. Lurer på om jeg skal teste igjen i morgen. Ønsker meg 3+ jeg også [emoji6]

Jeg hadde veldig høy hcg til å begynne med, så mistenker at testen burde gitt meg 3+ egentlig, selvom det var tidlig.
Man skal vel egentlig ikke åpne de testene, og de er bare indikasjoner, ikke nøyaktige hcg-målere.
Syns testen din så fin ut [emoji5] du får sikkert 3+ snart. Lurer på om jeg skal teste igjen i morgen. Ønsker meg 3+ jeg også [emoji6]
Skal prøve å ikke bekymre meg for mye.. virker som alle har forskjellig fargeinnhold.. som du sier man skal jo egentlig ikke åpne dem.. er bare fordi jeg er nysgjerrig :confused: da satser vi på 3+ på oss begge snart :gen014

Tenkte å prøve på nytt etter påske! Får ikke ro i kroppen før den viser 3 +, men jeg skal jammen klage på testen.. kjedelig at den ikke virket :(
Lurt å klage ja :) jeg bestilte digital på nett, trodde jeg gjorde alt riktig, men fikk det bokmerket opp. Ble så oppgitt så skrev mail, og fikk refundert hele beløpet :) det skal sies at jeg hadde bestilt en pakke som inneholdt en digital og en cb pluss. Selv om jeg hadde brukt pluss allerede, fikk jeg hele beløpet tilbake! :eek:

Lurt å klage ja :) jeg bestilte digital på nett, trodde jeg gjorde alt riktig, men fikk det bokmerket opp. Ble så oppgitt så skrev mail, og fikk refundert hele beløpet :) det skal sies at jeg hadde bestilt en pakke som inneholdt en digital og en cb pluss. Selv om jeg hadde brukt pluss allerede, fikk jeg hele beløpet tilbake! :eek:
Så bra :) jeg kjøpte min på apoteket.. skal ta meg en tur tilbake dit på tirsdag.. de er ikke akkurat så billige heller :shifty:

Oi! Den var sterk og fin! :D Da hadde nok ikke min slått ut på 3+ nå :eek::p jeg får kjøpe meg en ny test og ta en etter påske! Får liksom ikke ro i kroppen før jeg ser det lyser 3+

Ja, jeg synes egentlig det var litt rart at den ikke slo ut på 3+. Jeg tror ikke det er meningen at vi skal skjønne oss på disse testene :hilarious:

Dét skjønner jeg veldig godt!

Ja, det virker som det varierer veldig både på farge og når de slår ut på de forskjellige ukene :rolleyes:

Påskeaften er arbeidsdag :) Det er som regel litt kortere åpningstider bare.

Back
Topp