Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi! Den var sterk og fin!Min så slik ut på 2-3 uker:
![]()
Jeg fikk 3+ dagen etter men da åpnet jeg den ikke.
Min så slik ut på 2-3 uker:
![]()
Jeg fikk 3+ dagen etter men da åpnet jeg den ikke.
Ja det var stor forskjell.. så rart at de varierer så mye i fargestyrke..blir spennende å se neste digital test.. skal åpne den selvom det blir 3+Disse må variere voldsomt i fargestyrke? Denne fikk jeg 2-3 på, tok ikke mange dagene før jeg fikk 3+ og den var ikke mye sterkere.
![]()
tok en idag 5+2, men den virket selfølgelig ikkedere som åpnet testen, hvordan så strekene ut på 3+
Her er min fra idag
Tenkte å prøve på nytt etter påske! Får ikke ro i kroppen før den viser 3 +, men jeg skal jammen klage på testen.. kjedelig at den ikke virketJeg fikk heller ikke 3+ da jeg var 5+2, men den kom da jeg testet igjen 5+4 ! Se bilde
Syns streken din ser sterkere ut enn min.. og jeg er 5+2Denne fikk jeg på onsdag (4+6) og det stod 2-3 uker:![]()
Syns streken din ser sterkere ut enn min.. og jeg er 5+2
Håper bare strekene mine er innafor og at de ikke er for svake.. de burde vel kanskje vært litt sterkere?
Skal prøve å ikke bekymre meg for mye.. virker som alle har forskjellig fargeinnhold.. som du sier man skal jo egentlig ikke åpne dem.. er bare fordi jeg er nysgjerrigJeg hadde veldig høy hcg til å begynne med, så mistenker at testen burde gitt meg 3+ egentlig, selvom det var tidlig.
Man skal vel egentlig ikke åpne de testene, og de er bare indikasjoner, ikke nøyaktige hcg-målere.
Syns testen din så fin ut [emoji5] du får sikkert 3+ snart. Lurer på om jeg skal teste igjen i morgen. Ønsker meg 3+ jeg også [emoji6]

Lurt å klage jaTenkte å prøve på nytt etter påske! Får ikke ro i kroppen før den viser 3 +, men jeg skal jammen klage på testen.. kjedelig at den ikke virket![]()
Så braLurt å klage jajeg bestilte digital på nett, trodde jeg gjorde alt riktig, men fikk det bokmerket opp. Ble så oppgitt så skrev mail, og fikk refundert hele beløpet
det skal sies at jeg hadde bestilt en pakke som inneholdt en digital og en cb pluss. Selv om jeg hadde brukt pluss allerede, fikk jeg hele beløpet tilbake!
![]()

Absolutt ikke, så ville tatt turen tilbakeSå brajeg kjøpte min på apoteket.. skal ta meg en tur tilbake dit på tirsdag.. de er ikke akkurat så billige heller
![]()
Oi! Den var sterk og fin!Da hadde nok ikke min slått ut på 3+ nå
jeg får kjøpe meg en ny test og ta en etter påske! Får liksom ikke ro i kroppen før jeg ser det lyser 3+

Disse må variere voldsomt i fargestyrke? Denne fikk jeg 2-3 på, tok ikke mange dagene før jeg fikk 3+ og den var ikke mye sterkere.
![]()
Så brajeg kjøpte min på apoteket.. skal ta meg en tur tilbake dit på tirsdag.. de er ikke akkurat så billige heller
![]()
Å? Det visste jeg ikke..takkEr vel åpent i morgen. Apotek har bare lov å ha stengt i 2 dager, så de må ha åpent i morgen.