Cb digital

MammaMia:)

Glad i forumet
Tok en test på morgenen med ukesindikator, som viste 1-2 uker siden befruktning.. Da betyr det at jeg er et sted mellom 3-4uker på vei.. Men jeg fikk positiv test på mandag kveld, og mener selv at jeg er 4+3 i dag.. Er redd det skal være noe galt.. Har dere prøvd den testen før? Kan ukesindikatoren vise feil? ...

man bør vente en uke mellom digitale.kan være du er på vippen til 2-3 uker:).1-2 er jo 3-4 uker på vei.2-3 er jo 4-5 uker på vei:)

Men vet du 100% når eggløsning var?

Når jeg tok så viste den 2-3 når den burde være 3+. Var sikkert på vippen for når jeg tok ny test i dag(1 uke etter) så viste den 3+. Så det kan hende den endrer seg bare om et par dager.

Det er kjempe individuelt hvor mye hcg vi begynner med når det befruktede egget fester seg, og like individuelt hvor raskt det stiger... Hvis jeg ikke tar feil så er grensen på cb digital for 3+ 2000 i hcg. Selv hadde jeg kun 563 på 21dpo (altså ca 5 uker) og det er jo langt ifra grensen på den digitale. Tror ikke det er noe galt heller, for med vesla hadde jeg 600 og et eller annet i uke 5. (Testet dessuten positivt først på 15 dpo.)
Legen min sier at alt ifra et par hundre og opp til 7000 kan være normalt i uke 5!! Stooore forskjeller med andre ord. Er jo derfor den digitale kun går opp til 3 uker, for noe mer er jo helt umulig. :)
Tror ikke det er noe som helst galt hos deg, men hvis du ønsker, så kan du jo ta en ny test om et par-tre dager igjen. ;)

Det er kjempe individuelt hvor mye hcg vi begynner med når det befruktede egget fester seg, og like individuelt hvor raskt det stiger... Hvis jeg ikke tar feil så er grensen på cb digital for 3+ 2000 i hcg. Selv hadde jeg kun 563 på 21dpo (altså ca 5 uker) og det er jo langt ifra grensen på den digitale. Tror ikke det er noe galt heller, for med vesla hadde jeg 600 og et eller annet i uke 5. (Testet dessuten positivt først på 15 dpo.)
Legen min sier at alt ifra et par hundre og opp til 7000 kan være normalt i uke 5!! Stooore forskjeller med andre ord. Er jo derfor den digitale kun går opp til 3 uker, for noe mer er jo helt umulig. :)
Tror ikke det er noe som helst galt hos deg, men hvis du ønsker, så kan du jo ta en ny test om et par-tre dager igjen. ;)
Husker ikke helt hva hcg nivået skal være for cb digital på 1-2 uker og 2-3 uker jeg, men det samme gjelder jo her... Stooore forskjeller!

Men vet du 100% når eggløsning var?

Nei jeg har ikke brukt el tester. Men siden jeg fikk pos test på mandag så tenkte jeg at jeg hvertfall må ha passert 4+0 nå.. Hvor tidlig er det egentlig mulig å teste positivt da?

Nei jeg har ikke brukt el tester. Men siden jeg fikk pos test på mandag så tenkte jeg at jeg hvertfall må ha passert 4+0 nå.. Hvor tidlig er det egentlig mulig å teste positivt da?

Det er veldig forskjellig når man tester positivt. Noen tester positivt allerede 3+2, selv testet jeg positivt 3+4 og da visste jeg at EL var på syklusdag 17, 8 dager etter eggløsning (noe som er veldig tidlig).

Jeg syntes i hvertfall ikke at det er uvanlig at du får 1-2 på den digitale. Ta en ny om ca en uke, i hvertfall vente 3-4 dager så tenker jeg at den viser 2-3 :) Ingen grunn til bekymring :)

Back
Topp