CB digital og stigning

Anili

Forelsket i forumet
Dumme meg...tok min siste CB digital nå, bare for å bekrefte at stigningen går som den skal. Den forrige tok jeg sist mandag, den viste 2-3 som forventet. Men den jeg tok nå viste fortsatt 2-3! Burde sikkert ikke bekymre meg, men gjør det allikevel.

Er 5+2 i dag, så jeg tenker jo den burde slå ut på 3+? Har jo hatt veldig fin stigning på stripene. Noen som har erfaringer?
 
Dumme meg...tok min siste CB digital nå, bare for å bekrefte at stigningen går som den skal. Den forrige tok jeg sist mandag, den viste 2-3 som forventet. Men den jeg tok nå viste fortsatt 2-3! Burde sikkert ikke bekymre meg, men gjør det allikevel.

Er 5+2 i dag, så jeg tenker jo den burde slå ut på 3+? Har jo hatt veldig fin stigning på stripene. Noen som har erfaringer?

Kan det hende eggløsningen hsr vært litt senere enn du tror?
Her var EL på cd17 så jeg tenker at en digital ikke vil vise 3+ før tidligst 5+3.
 
Jeg brukte eggløsningstester, den var positiv på fredag for 3 uker siden. Dvs lørdag var mest sannsynlig selve eggløsningsdagen. Så det er da 3 uker + 1 dag siden eggløsningen?
 
Jeg har gitt opp cb digital :p fikk 1-2 onsdag i forrige uke, fortsatt 1-2 igår :eek: jeg ble kjempestresset, men etter å ha lest litt rundt er den overhodet ikke til å stole på i forhold til hvor langt man er kommet. Jeg skal uansett reise inn til legen i morgen og få tatt blodprøve for min egen skyld da :)
 
Jeg vet ikke helt hvor mye jeg ville stolt på disse cb-testene.. Søndag for to uker siden fikk jeg 1-2 på morningen.. Onsdag ettermiddag tre dager etterpå fikk jeg 3+...
 
Jeg vet heller ikke hvor mye jeg ville ha stolt på de. Jeg har ikke noen negativ opplevelse med de, men har hørt mye slik som du har opplevd nå.

Om du bekymrer deg ville jeg bedt om blodprøver hos lege. Urin kan jo noen ganger være veldig konsentrert og andre ganger ukonsentrert. Blod er blod ;)
 
Har veldig lyst til å få tatt blodprøver, men tviler på at jeg får dem da jeg ikke har "spesiell grunn" til å være bekymret. Men kan evt høre med dem. Merker jeg er mye mer bekymret denne gangen, sikkert fordi jeg er så mye eldre og jeg føler vi har veldig lite tid på oss. Men slitsomt å være så bekymret for alt:confused:

Skal ihvertfall ta en ny digital om et par dager, så får vi se....
 
Jeg stoler ikke på cbd tester 5dager etter forventet mens den viste meg ikke gravid men cb viste svak positiv !
 
Bør vel ikke bry meg så hardt om det, prøver å tenke at den sikkert viser 3+ om noen få dager. Har fortsatt de litt ømme puppene og veldig oppblåst mage, så har jo ikke endret seg noe ang symptomer.

Kjenner dette er en veldig dårlig dag, er bekymret, sliten og lei meg uten å ha veeldig god grunn. Kanskje hormonene som begynner å trolle?:D
 
Bør vel ikke bry meg så hardt om det, prøver å tenke at den sikkert viser 3+ om noen få dager. Har fortsatt de litt ømme puppene og veldig oppblåst mage, så har jo ikke endret seg noe ang symptomer.

Kjenner dette er en veldig dårlig dag, er bekymret, sliten og lei meg uten å ha veeldig god grunn. Kanskje hormonene som begynner å trolle?:D
2-3 er vel grense på ca 200. Så hvos du hadde 200 på mandag - 400 på onsdag - 800 på fredag og 1600 i dag så er du jo enda under 2000 som er grensen til 3+...?
 
Jeg tok hcg hos legen 5+0, da hadde jeg 680. Legen sa det var bra. Men det er langt igjen til 2000 som du må ha for å få 3+. Følger jeg vanlig stigning vil jeg få 3+ når jeg er ca 5+3 eller 5+4. Det er individuelt hvor mye hcg man har, ta en ny om noen dager så får du nok 3+
 
Takk for oppmuntrende svar! Mest sannsynlig har det bare ikke rukket å komme opp på 2000 ennå. Demonterte testen forresten, og så at den ene blå stripen var nesten like sterk som den andre, så håper det er like før. Demonterte også den jeg tok mandag, og der var stripen betydelig svakere:)

Siden jeg ble en smule stressa av dette med digital, har jeg tatt ikke mindre enn to strimmeltester i løpet av dagen:wideyed: De er fortsatt sterke, men synes de er hakket svakere enn de som jeg tok for 2 og 3 dager siden. Men de i dag er ikke tatt på morgenurin da. Klarer bare ikke la være å bekymre meg....enn at jeg skal være så redd denne gangen, har jo aldri mistet før! Kanskje litt derfor, jeg føler at jeg kan ikke være så heldig å aldri miste...:confused:

Tror dere jeg fremstår som fullstendig skrulle hvis jeg går til legen i morgen og ber om HCG-prøver?:p
 
Back
Topp