CB digital med ukesindikator - hvor nøyaktig?

Elledille

Ønsker nr. 3
Postet denne feil i sta, prøver igjen :)

Jeg har for første gang forsøkt CB digital med ukesindikator. jeg er 5+3 ifl. forrige mens, og noen dager mer (ca 5+5-5+6) iflg. eggløsning.
CB viste 2-3 uker. Bør jeg være bekymret, eller er det helt normalt at den kan avvike litt? :-O

Når jeg tok den sto det 2-3, ifg men termin var jeg 5 uker. Men etter å ha vært på ul viste det seg at jeg måtte settes en uke tilbake... Kan være du har hatt sen eggløsning? :)

Jente født 02.06.10
App taster :)

Nei, ikke særlig sannsynlig...noen dager kan jeg kanskje ha bommet på el, men vi hadde bare sex en gang i perioden også. Forskjellen mellom mens/el termin og CB er min. 3 dager, noe som sikkert kan være mulig, men jeg forstår det ikke helt, så jeg blir litt stressa :/ Tror jeg må ta en ny om noen dager... Man kan vel ha litt lav hcg også, uten at det behøver å bety noe?
Hvis noen andre har erfaring med at den viser for lite uker uten at noe var galt så blir jeg glad for å høre om det!
Blir småsprø av disse første ukene! Skulle tro det "ikke var så nøye" når man har noen barn fra før, men det er det! :)

Vi produserer hcg veldig forskjellig så tror ikke du skal legge for mye i den der:) 2-3 uker er fra hcg 200-2000 er det ikke? Så du kan jo være helt på grensen til 3+:) så alt er nok som det skal:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Håper det! Jeg ville jo bare få bekreftet at jeg er 5+, at det ikke har stoppet opp et sted på veien. Men i stedenfor endte jeg opp mer usikker enn jeg var før testen. Kjipt at de er så dyre...skulle jo helst ha testet igjen alt i morgen, men får kanskje vente min. 2 dager for å slippe en evt. ny skuffelse.

Håper det! Jeg ville jo bare få bekreftet at jeg er 5+, at det ikke har stoppet opp et sted på veien. Men i stedenfor endte jeg opp mer usikker enn jeg var før testen. Kjipt at de er så dyre...skulle jo helst ha testet igjen alt i morgen, men får kanskje vente min. 2 dager for å slippe en evt. ny skuffelse.
Ja, det er nok greit å vente minst 2 dager for å være sikker:) jeg skal teste med det i morgen for da er jeg 5+1 så kan jeg gi deg oppdatering på resultatet mitt :) Hehe :)

cb digital med ukesindikator er veldig nøyaktig, så hvis du er 5+3 så stemmer det med 2-3 uker fordi at den hvis bare hvor gammelt fosteret er :) sånn jeg har forstått det hvertfall :P

cb digital med ukesindikator er veldig nøyaktig, så hvis du er 5+3 så stemmer det med 2-3 uker fordi at den hvis bare hvor gammelt fosteret er :) sånn jeg har forstått det hvertfall :p

Jeg trodde alt over 5 uker skulle gi utslag på 3+...
2-3 = 4-5 svangerskapsuker. Men jeg satser på at jeg kanskje regner noen dager feil, eller at hcg er litt lavt for hvor langt jeg er kommet :)

Jeg fikk 2-3 når jeg var 5+1, å 3+ når jeg var 5+3..
Men tror ikke man kan stole blindt på de..ingen som produserer hcg likt:)

❤️️Termin 4.januar❤️

cb digital med ukesindikator er veldig nøyaktig, så hvis du er 5+3 så stemmer det med 2-3 uker fordi at den hvis bare hvor gammelt fosteret er :) sånn jeg har forstått det hvertfall :P
Sånn jeg har forstått det også :)

Husk at det er en indikator. Indikator betyr "å angi" og/eller "å anta", så den er absolutt ikke 100% sikker når det kommer til ukene som vises i displayet. :) Den kalkulerer ut av mengde HCG den får i seg. Det avhenger jo av mye. Er urinen utvannet? Sein HCG-produksjon? Rask HCG-produksjon?
Jeg tror nok alt er i skjønneste orden, kjære deg :) Skjønner godt at man blir bekymret, man blir jo gjerne litt ekstra varsom når man er gravid ettersom dette er veldig ønsket:). Prøv igjen i morgen eller om noen få dager så kan du se om du får et annet svar da :)

Jeg fikk også 2-3 i dag:)

Det ser ut som du er fornøyd med det, og det er bra :)

Jeg har slått meg til ro med at det kan være variasjon i hcg-nivåene, og at jeg kan ha bommet med noen dager :) Men jeg regner med det blir en ny test i løpet av uka, i morgen kanskje. Faren er jo at jeg ikke venter lenge nok, og ender opp med ENDA en ny test. Jeg syns de er dyre, kjipt å blåse nesten 800 på tester på en uke bare fordi man blir så tussete som gravid! :p

Det ser ut som du er fornøyd med det, og det er bra :)

Jeg har slått meg til ro med at det kan være variasjon i hcg-nivåene, og at jeg kan ha bommet med noen dager :) Men jeg regner med det blir en ny test i løpet av uka, i morgen kanskje. Faren er jo at jeg ikke venter lenge nok, og ender opp med ENDA en ny test. Jeg syns de er dyre, kjipt å blåse nesten 800 på tester på en uke bare fordi man blir så tussete som gravid! :p
Kjenner meg veldig igjen altså:) men nå er jeg helt ferdig med å teste for denne gang :) tipper du får den testen du ønsker pg klarer å slappe av etter det:):)

Jeg klarte ikke å vente, dumme meg ;p Men jeg fikk 3+ i dag så da er det jo greit! Skal ikke teste mer nå! :D

Back
Topp