Cb digital med uker

VaniljeRips

Glad i forumet
Septemberlykke 2015
Dere som har brukt denne og sett økning på ukene, når fikk dere 2-3 og når fikk dere 3+?

Jeg fikk 2-3 når jeg var 3+6. Idag er jeg 4+6 og hadde håpet på 3+. Har demontert de siste digitale jeg har tatt og var ingen stigning på de første og en liten stigning idag. Men syns den burde nærmet seg 3+ nå..

Er det normalt at stigningen fra 2-3 til 3+ tar lenger tid enn fra 1-2 til 2-3? Noen som har noen erfaringer med det?

Etter hva jeg har lest og sett virker det som det går litt mer tid på å få 3+.
Jeg fikk også 2-3 når jeg var 3+6.
Jeg tok test på fredagen 5+0 og var sikker på jeg skulle få 3+ Men det gjorde jeg ikke. Men jeg fikk det idag 2 dager senere 5+2.
Virker som de fleste har mått vente hvertfall over 5+0 for å få 3+.

Også må du huske at den måler jo fra unnfangelsen. Så når du tester 4+6 er det jo faktisk sånn at du blei gravid for 2+6 så du er faktisk ikke over 3uker enda så da er det jo ikke unormalt at du ikke får det på testen ennå. Vent noen dager og prøv igjen:happy:

Etter hva jeg har lest og sett virker det som det går litt mer tid på å få 3+.
Jeg fikk også 2-3 når jeg var 3+6.
Jeg tok test på fredagen 5+0 og var sikker på jeg skulle få 3+ Men det gjorde jeg ikke. Men jeg fikk det idag 2 dager senere 5+2.
Virker som de fleste har mått vente hvertfall over 5+0 for å få 3+.

Godt å høre at det kan ta litt mer tid å få 3+. Får bare være litt tålmodig. Men har litt småblødninger og mistet flere ganger så man blir litt smågal merker jeg... [emoji85]

Fikk 3+ når jeg var 5+2. Tror nok du må over 5 uker altså.. det er først da du er 3 uker vettu. Og det tar lengere tid mellom 2-3 og 3+ ;)

Fikk 3+ når jeg var 5+2. Tror nok du må over 5 uker altså.. det er først da du er 3 uker vettu. Og det tar lengere tid mellom 2-3 og 3+ ;)

Godt å høre at flere erfarer at det tar lengere tid å få 3+. Blir litt tullete av å ha mistet flere ganger. Og lurte på om man skulle forvente at den bytter uker etter 1 uke. Men da er det godt å se at flere opplever at det tar lenger tid å komme opp på 3+. Rr jo først imorgen jeg er 5 uker så får ta en til tirsdag eller onsdag.

Er det mange som tester sånn, mange ganger med CB? Er det bare for å finne ut hvor langt man er..? Eller? [emoji5]

Det er jo så forbanna dyrt med alle de testene! Har tatt 3 cb digitale og 4 strimler til nå. Svake streker på strimlene, men gravid 1-2 på de to første digitale og 2-3 dagen etter. Får kjøpe meg noen til. Haha

Det er jo så forbanna dyrt med alle de testene! Har tatt 3 cb digitale og 4 strimler til nå. Svake streker på strimlene, men gravid 1-2 på de to første digitale og 2-3 dagen etter. Får kjøpe meg noen til. Haha

Ja det er altfor dyrt... er litt galskap å drive med all den testingen. Haha... Men jeg bare må føler jeg! heldigvis hadde jeg kjøpt en del når det var 50% på komplettapotek...

Oppdatering. 5+2 idag!
e22638e08885caae64740ea807f83aec.jpg

Håper dette kan være et tegn på at denne gangen er blødningene uskyldige og spira sitter!

Bør man ta flere tester? (Første gang jeg gjør dette) Jeg har tatt to, en viste 2-3 og en 3+. Er en stund siden de ble tatt og er no uke 6+4.

Var hos legen forrige uke hadde HCG på 4500 og legen mente det var bra.
Har ingen blødninger, er veldig kvalm, trøtt konstant, av og til litt murringer.

Jeg tok en CB digital til nå, fikk fremdeles 2-3. Hadde 1-2 forrige onsdag, 2-3 på torsdag. Pga lang syklus er jeg usikker på om jeg er 5+2 eller 4+2 i dag. Har mye symptomer.

Bør man ta flere tester? (Første gang jeg gjør dette) Jeg har tatt to, en viste 2-3 og en 3+. Er en stund siden de ble tatt og er no uke 6+4.

Var hos legen forrige uke hadde HCG på 4500 og legen mente det var bra.
Har ingen blødninger, er veldig kvalm, trøtt konstant, av og til litt murringer.
Da er det nok ikke vits i å teste noe mer. Slå det til ro med at du er gravid:) og nyt tiden

Back
Topp