CB digital med ukeindikator

Ulldotten

Betatt av forumet
Jeg har tatt 2 av disse nå. En når jeg var 4+1 (viste GRAVID 1-2) og en i dag når jeg er 5+6 (som viste GRAVID 2-3) Hadde jo håpet på 3+ i dag. Er ganske sikker på eggløsning da jeg har tatt både eggløsningstester og temperatur. Er det andre med erfaringer fra denne testen?

Min viste 1-2 når jeg var 4+0 og 3+ når jeg var 5+0. Graviditetstesten i seg selv er 99%sikker, men ukeindikatoren er kun 92% om jeg ikke husker feil :-)

❤️Lille prikk❤️ mars 2015 ❤️

Min viste også 2-3 når jeg var nesten seks uker. Men ultralyden viste at jeg var akkurat så langt på vei som jeg trodde:) så ikke stol helt på den

Den tar utgangspunkt i gjennomsnittlig hcg-nivå hos kvinner i de ulike ukene, men variabelen på hcg-nivå er ganske stor, og det uten at det trenger å være noe galt hos de som har lavere nivå enn andre. :)

Jeg fikk 2-3 da jeg var 5+1, men minien er i levende live, og jeg er 9 uker i morgen. :)

Godt å høre :) Tusen takk :) Jeg har tatt vanlige tester med streker i mellomtiden og de har helt klart blitt mye sterkere. Kjenner at jeg heller skulle droppet hele den digitale i dag. Krysser fingrene for at alt er bra!

3+ må ha 2000 i HCG for å slå ut, og da er blodet mer konsentrert enn urinen. Så når blodet har 2000,så tar det fortsatt noen dager før urinen når samme nivå! Ikke bekymre deg, dette går nok bra :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hvis man tar en slik i uke 9, hva hvil skje da? Leste en plass at testet kan bli svakere så sent grunnet for mye hcg, at man måtte spe ut med vann for å få sterk strek (på strimmel)

♡02.03.2015♡

Fant dette om denne testen inne på clearblue sine sider: "Hvis du tar testen mer enn seks uker etter unnfangelsen, kan ukeindikatoren gi uventede resultater. Dette skyldes at nivået av hCG i urinen er for høyt til å vise nøyaktig hvor lang tid som er gått siden unnfangelsen"

Fant dette om denne testen inne på clearblue sine sider: "Hvis du tar testen mer enn seks uker etter unnfangelsen, kan ukeindikatoren gi uventede resultater. Dette skyldes at nivået av hCG i urinen er for høyt til å vise nøyaktig hvor lang tid som er gått siden unnfangelsen"
Da stemmer det jeg har hørt. Takk:)

♡02.03.2015♡

I tillegg så regner vel den etter hvor gammel embeyoet er? 1-2 uker er jo før man har blitt gravid. Så når du er 5 uker så er jo testen rett om den sier 2-3. Ikke så langt unna ihvertfall:)

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Kanskje det er twins?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Har alltid sakt at det er min skrekk å få tvillinger, men tanken har vært der flere ganger etter jeg fant ut at jeg var gravid og den er ikke så skremmende lengre men egentlig så tenker jeg at det er nok med 1 om gangen... Mye plager også men ikke lett å få noe svar når det aldri er mulig å komme inn til den legen min.

Jeg fikk 2-3 akkurat 4+0 er ikke det veldig uvanlig? :confused005
Jeg fikk det med min første, og har lest om mange som har fått det samme på IKM dagen. Var bare en hos meg i alle fall :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp