Cb digital 3+

Chranne

Betatt av forumet
Hei jenter! Vet er mange som har små lagre av gravidtester og eller er så begeistret for å endelig se to streker at vi fortsetter testingen en liten stund.

Når tenker dere at dere satser på 3+ på den digitale? Antall dop.
 
Jeg fikk 2-3 uker når jeg var 4+4 (første test), og luuurer på å ta den siste digitale jeg har liggende i morgen (5+2).

Jeg er supernervøs, vi mistet i høst og da fikk jeg først 1-2uker når jeg var 4+0, og testet igjen på 5+2, da fikk jeg fortsatt 1-2uker. Skjønte da at det var gått galt, og 5+4 begynte jeg å blø. Glad jeg hadde fått et forvarsel før jeg begynte å blø, så kommer til å teste igjen denne gang også, selv om jeg er livredd for å få «feil» svar.
 
Hvor mange tester tar dere før dere tenker "jeg er faktisk gravid!"? :)
 
Jeg fikk 2-3 uker når jeg var 4+4 (første test), og luuurer på å ta den siste digitale jeg har liggende i morgen (5+2).

Jeg er supernervøs, vi mistet i høst og da fikk jeg først 1-2uker når jeg var 4+0, og testet igjen på 5+2, da fikk jeg fortsatt 1-2uker. Skjønte da at det var gått galt, og 5+4 begynte jeg å blø. Glad jeg hadde fått et forvarsel før jeg begynte å blø, så kommer til å teste igjen denne gang også, selv om jeg er livredd for å få «feil» svar.

Jeg også har mistet engang og var forberedt på samme måte som deg så har litt behov for å se at HCG øker[emoji85]. Ikke turt å ta den enda. Må vente enda noen dager men sist (da jeg var gravid med datteren min) så fikk jeg 3+ 20 dpo. Det er jeg i morgen [emoji51]
 
Back
Topp