CB digital - 3+ når jeg er 4+2?

Tiden går fryktelig saker i begynnelsen, og så raser 2. Trimester forbi, og den siste mnd snegler seg framover fordi man bare venter på å bli ferdig :p vi får lage noen flere nedtellingstråder :D

Haha, akkurat sånn er det.... laaaaaangsomt første trimester, veldig kjapt andre og så ekstreeeeemt langsomt tredje :hilarious: Forrige svangerskap kom jeg meg gjennom ved å lage meg sånne små milepæler hele veien... f.eks. at termingruppene etter den jeg var med i begynte å fylles opp... eller at jeg hadde rundet enda ett brett med vitaminer.. for meg er det altfor langt frem til 12 fullgåtte uker, eller til OUL...

Haha, akkurat sånn er det.... laaaaaangsomt første trimester, veldig kjapt andre og så ekstreeeeemt langsomt tredje :hilarious: Forrige svangerskap kom jeg meg gjennom ved å lage meg sånne små milepæler hele veien... f.eks. at termingruppene etter den jeg var med i begynte å fylles opp... eller at jeg hadde rundet enda ett brett med vitaminer.. for meg er det altfor langt frem til 12 fullgåtte uker, eller til OUL...
Man må jo bare telle det man føler hjelper på :P

Hehe ja, mot slutten blir det motsatt i forhold til andre termingrupper «Nå har de begynt å føde i septembergruppen, nå er det snart vår tur!» ;)
Ja sånn husker jeg vi holdt på sist gang. Med termin i mai15 så gikk det fort da vi oppdaget at de begynte å «sjekke» inn i januar16 :D

Haha, ja i 1.trimester teller man jo dager og timer, mens i 2.trimester glemmer man jo nesten hvilken uke man er i!!:laughing002 Førstemann ble født for tidlig, så jeg rakk aldri å begynne å vente på fødsel. Trodde ikke på at det var igang før jeg lå der og sprika med beina med tre mennesker stirrende oppi dåsa :smiley-ashamed008 Spent på hva det blir til nå!

Back
Topp