Cavegirl

Ida82

Forumet er livet
Nå er jeg så spent[:D] Har du fått noe svar??????????????????????????????????????? Håper alt står vel til!!![;)]

Takk for omtanke! [:)]

MEN eg er redd eg går her i uvissa enda... Dei har vist ingen aktivitet på labratoriet i helgane, so då må eg plutselig vente til tysdag før eg får skikkelig svar på blodprøva.  Når eg fann ut det i halv tre tida i dag, heiv eg meg i bilde for å fare på biblioteket og kjøpe test, men dei strengte sjølvsagt klokka to!  Har ringt rundt til litt kjentfolk som eg tenkte kanskje kunne ha ein graviditetstest liggande og slenge, men ingen å oppdrive.

SO har eg fått ein antydning til rødfarge på utflod i ettermiddag, og bjynde no å bli skikkelig hysterisk!  Det KAN selvfølgelig vere at eit av to egg har sluppe taket, eller det trenge ikkje å bety nåken ting, men eg skulle no gjerne hatt nåken svar på alle dei nye spørsmåla som dukkar opp i haudet mitt!  Veit jo at det er vanlig med blødning tidlig i svangerskapet og slikt, men sia eg mista sist, so er det no ikkje akkurat positive assosiasjonar eg får...

Like langt also! Eller litt lenger tilbake? Frustrerande er det i alle fall.  Har ei venninne som skulle ta nåke telefonar for å prøve å skaffe test, so vi får håpe at hon har hellet med seg, sån at eg ikkje må vente i tre dagar før eg får vete nåke...

Jau då!

Ååå nei, åsså langhelg og. Det var trist!!

Men du....biblioteket?? seriøst, hadde det ikkje vært betre å prøvd på apoteket?? [;)] [:D]

hehehehehe Beklager, klarte ikkje dy meg [:D]

Håper ho veninna di har hellet med seg!!! Kunne fått ein hos meg, men desverre er det ikkje post heller i helga [&:]

Lykke til!!

[:D]
ORIGINAL: TiraV

Men du....biblioteket?? seriøst, hadde det ikkje vært betre å prøvd på apoteket?? [;)] [:D]

hehehehehe Beklager, klarte ikkje dy meg

Lykke til!!

Jau det hadde vore mykje lurare [:D]... SO svimete!

Skikkelig rødt blod i dag! Har funne test, og sitte og drikke vatn for harde livet, sån at eg skal måtte på do!

Er ikkje i god tru lenger, men ein veit no aldri...

Gud så trist. Vet ikke hva jeg skal si[:(]
Trøstklem

Ånei, det var trist å høyre [:(]

ORIGINAL: TiraV

Ånei, det var trist å høyre [:(]

Nei og nei, det fortjente du virkelig ikke. Og jeg som virkelig hadde godfølelesen på deg.. [:(]
Håper du ikke har det altfor vondt[8|]    

Fader altså[:(][:(] hadde håpet sånn på at det skulle lykkes for deg denne gangen. Vet hvordan du har det. Men du har klart være så positiv i denne perioden og det er beundringsverdig. VET at du lykkes til slutt. Fortsett med den positive tankegangen. Er overbevist om at tro kan flytte fjell[:)]
Tenker på deg.

God klem

Takk for alle gode tankar! E litt satt ut må eg innrømme... men veit jo at det går over. Skal ha en skikkelig sommarferie og prøve å koble ut skikkelig... Ein klarar å takle det ein må, men av og til kan ein jo begynne å lure. No får vi krysse ekstra fingrane for dåkke som går og ventar på resultat...

God klem tilbake!

Når var det du kunne teste da? Kan jo være du har testet for tidlig?
Håper det går greit etter forholdene[:)]
Selv syns jeg det var værst første uka, men nå tenker jeg ikke så mye på det lenger. Skal nyte sommeren jeg også. Starter opp i slutten av juli. Heldigvis lenge til[:)]

ORIGINAL: SB76

Når var det du kunne teste da? Kan jo være du har testet for tidlig?
Håper det går greit etter forholdene[:)]
Selv syns jeg det var værst første uka, men nå tenker jeg ikke så mye på det lenger. Skal nyte sommeren jeg også. Starter opp i slutten av juli. Heldigvis lenge til[:)]

Eg tok blodprøve på fredag. Det var 14 daga etter innsetting.  Sia eg ikkje hadde fått mensen då, begynte eg jo å tru på at det hadde gått bra... So fekk eg blødning på søndagen og fekk tak i en test... den var negativ, so det er nok ikkje så mykje å lure på.  Eg har no vore bort i det før, men då gjekk det 14 dagar til før det skjedde... Var forberedt på det tidlegare i veka, men det er no rart med det når tankane har begynt å surre opp i haudet...
Reknar med at det blir fryseforsøk etter sommaren,og då skal alt vere på stell!

KLEM

Brukere som ser på dette emne: Heke, mila76

Huff så synd da, Cavegirl, jeg føler med deg[:(]
Har vært bortreist i pinsa, så jeg har ikke vært innpå nettet på mange dager, så jeg var så spent på deg nå!!
Du må ta deg en deilig sommerferie nå, så du er frisk og opplagt til nytt forsøk over sommeren.
Tenker på deg

Stakkars deg!!!

Vet akkurat hvordan det føles. Helt forferdelig[:(] Hadde virkelig troen på at du ville lykkes. Men har du fått "full" mens??? eller er det fremdeles spor bøldninger. Du må ikke gi  helt opp før du har fått svar på blodprøven. Da får jo legene svar på om egget i det hele tatt har festet seg eller ikke!

Dessuten så har du jo heldig hvis egg på frys. Det er jo iallefall en liten trøst, eller hva?

Varme tanker til deg i den tunge tiden[:)] Ta være på deg selv og din kjære. Det ordner seg til slutt vet du!!!

Stor og varm klem[:)][:)][:)]

Blodprøva var negativ og... Eg vart nesten litt letta!  Då er det ikkje kroppen min som nødvendigvis har lett for å abortere...

Kan begynne på fryseforsøk i august, men eg lurer på å utsette det til september.  Det er så masse som skjer i august, so då kan det vere like greit å vente... Må få haudet mitt, og ikkje minst kroppen min på stell før den tid [:)].

Takk til alle dåkke fantastisk kjekke jentene!
STOR KLEM

Det er godt å ikkje vere åleine!

ORIGINAL: Cavegirl

Blodprøva var negativ og... Eg vart nesten litt letta!  Då er det ikkje kroppen min som nødvendigvis har lett for å abortere...

Kan begynne på fryseforsøk i august, men eg lurer på å utsette det til september.  Det er så masse som skjer i august, so då kan det vere like greit å vente... Må få haudet mitt, og ikkje minst kroppen min på stell før den tid [:)].

Takk til alle dåkke fantastisk kjekke jentene!
STOR KLEM

Det er godt å ikkje vere åleine!

Da kan det være lurt å vente. Nok å tenke på når man gjennomgår et prøverørsforsøk. Men da slipper du hvertfall mesteparten av styret. Husk at vi alltid er her for deg!!!!!!

Stor klem til deg!!![;)]

Back
Topp