catering

fru_z

Glad i forumet
Et ikke så veldig babyrelatert spørsmål, men jeg spør allikevel...

Vi må bestille catering til bryllupet, er usikre på om det blir koldtbord eller 3-retters middag. Vi regner med å ordne til forrett og dessert selv.
Men så lurer jeg på hvordan maten vil bli levert..? Om cateringselskapet anretter maten på fat eller om det bare kommer i store esker?

Er det noen her som selv har bestilt catering til et stort selskap? Synes dere det gikk greit, eller angrer dere på at dere ikke bare bestilte lokale med pynting av bord, servitører og mat??

der jeg jobber så kommer koldtbord ferdig anrettet på fat.
men hvis det er middag så kommer det i aluminiumsbeholdere,og dere må anrette det på fat selv.

Hmm.. sånn sett er kanskje koldtbord lettere... Trenger vel litt flere servitører når det er middag.
Hvor mange servitører bør man ha hvis det serveres 3-retters middag til 60 gjester da?

Ikke flere nei.. Var sikker på at man måtte ha maaange [8D] hehe

Det er litt i denne retningen vi har tenkt også. Ikke sånn superhøytidelig.
Uansett om vi ender opp med middag eller koldtbord, så har vi lyst til å ha en forrett og en dessert som kommer servert på tallerken.
Synes du/gjestene det gikk greit å forsyne seg selv av fatene? Maten ble vel forresten bært rundt slik at gjesten ikke måtte reise seg fra bordet?

Det høres bra ut [:)] 
Da tror jeg vi må tenke litt videre på hva vi skal. Må se ann litt pris og sånn også...

Takk for svar [:)]

Back
Topp