19.09 kom Casper til verden, en stoor gutt på 4780 g og 53 cm, 38 cm hodeomkrets. Fødselen startet spontant med vannavgang 1.45 på natta, rier som starta 30 min etter på, dro til føden alene 4-4.30, slik at frøkna skulle få sove så lenge som mulig - Sambo kom i 6 tida - da hadde jeg så vondt at han ikke orka å være på fødestua. gikk kjempefort som sist, knappe 2 min mellom riene tror jeg.
Var ei klokke på veggen - tida gikk sååå sakte mellom 6 og 6.15, men fy så mye vondt på den tida..!
Jordmora ble overrasket over at hun rakk fødselen før hun gikk av vakt - 7.22 kom lillebror. Da hun så hodet sa hun "stor unge" kan ikke nekte for at jeg ble skeptisk.. men det gikk fint, kjentes godt, og vondere fødsel enn sist føler jeg - men alt gikk fint med han og meg. Kun ett par "skrubbsår" som fikk et par sting! :)
kom hjem fredag - alt vel:)
Amminga går strålende:)!
Var ei klokke på veggen - tida gikk sååå sakte mellom 6 og 6.15, men fy så mye vondt på den tida..!
Jordmora ble overrasket over at hun rakk fødselen før hun gikk av vakt - 7.22 kom lillebror. Da hun så hodet sa hun "stor unge" kan ikke nekte for at jeg ble skeptisk.. men det gikk fint, kjentes godt, og vondere fødsel enn sist føler jeg - men alt gikk fint med han og meg. Kun ett par "skrubbsår" som fikk et par sting! :)
kom hjem fredag - alt vel:)
Amminga går strålende:)!