Casper 1 uke

Tuttelure

Forumet er livet
Junilykke 2020 ♡
Augustlykke 2022 ❤️
19.09 kom Casper til verden, en stoor gutt på 4780 g og 53 cm, 38 cm hodeomkrets. Fødselen startet spontant med vannavgang 1.45 på natta, rier som starta 30 min etter på, dro til føden alene 4-4.30, slik at frøkna skulle få sove så lenge som mulig - Sambo kom i 6 tida - da hadde jeg så vondt at han ikke orka å være på fødestua. gikk kjempefort som sist, knappe 2 min mellom riene tror jeg.

Var ei klokke på veggen - tida gikk sååå sakte mellom 6 og 6.15, men fy så mye vondt på den tida..!

Jordmora ble overrasket over at hun rakk fødselen før hun gikk av vakt - 7.22 kom lillebror. Da hun så hodet sa hun "stor unge" kan ikke nekte for at jeg ble skeptisk.. men det gikk fint, kjentes godt, og vondere fødsel enn sist føler jeg - men alt gikk fint med han og meg. Kun ett par "skrubbsår" som fikk et par sting! :)

kom hjem fredag - alt vel:)
Amminga går strålende:)!

Så utrolig spennende å lese! Gratulerer så utrolig masse igjen! Luna hadde 33 i hodeomkrets i forhold, så kan tenke meg det var vondt da hodet skulle ut...Så tøff du var, bra jobba!

Hvordan synes Mathilde det er å være storesøster, forresten? Håper dere koser dere alle sammen:)

Dette med å være storesøster kan jo være litt tøft i starten. Om det er tilfelle hos dere, vil jeg bare berolige deg med at det blir bedre og bedre etter hvert. Nå som Luna er sju mnd. er det så myye latter  og gøy mellom Alma og Luna. Helt herlig å ha to! Masse fint å se fram til:) Og nyt tida akkurat nå, den går jo så utrolig fort.. jeg som føler Luna nettopp ble født, og så har det gått sju mnd. allerede!

Så moro å lese =)
Gleder oss til å hilse på

Så moro da! Gratulerer så mye :)

Så bra at alt gikk bra, selv om babyen var litt stor :)

:) lille er mer våken:) forandrer seg fort:) puppen må fram fort ellers er det krise:p! hehe

emoticon Gratulerer så masse med lille Casper! emoticon

Høres igjen ut som Teo, Hehe :)

Gratulerer så masse med lillebror <3 kos dere masse, og nyt barseltiden, for den går så altfor fort :/

GRATULERER SÅ KJEMPEMASSE!!!

Tusen takk:) nyter dagene:)

Gratulerer så masse 

Back
Topp