casa interiør

lille mini

Betatt av forumet
Jeg har begynt å selge casa interiør, er bare så mye fint, litt i alle stiler liksom. casainterior.no. Viss det er noen fra sør rogaland her som er interessert i å ha et party så er det bare å gi beskjed;)

Bjerkreim:)

Så ikkje så langt frå okka by:)

Er det mulig å bestille noe selv om man ikke kan ta på seg møte?? Du bor altfor langt borte dessverre...

ja, d går ann d.

Åh, der var det mye fint [:D]

Sikkert dumt spørsmål, men åssen fungerer sånt party da? [8D] (Har null erfaring med sånne partys whatsoever [8D]) Forklar gjerne detaljert til en newbie [8D]

Da skal jeg si i fra når jeg har penger, har sååå lyst på disse krone telysholderne[:)] Hadde passet så fint på disse prinsesserommene[:D]

Party er ikke noe stress i det hele tatt.
Det fungerer slik at du som vertinne inviterer så mange som du vil hjem til deg. Du serverer gjestene dine det du vil, alt fra kaffe/brus og kake, en salat, frukt eller det du vil;)Jeg kommer og har en liten demonstrasjon av varene hos deg. Som vertinne har du flere fordeler, det er alltid fine vertinnegaver. Alt etter hvor mye det blir solgt for så får du velge varer i katalogen til en viss sum.

Litt rotete forklart,men bare spør om du lurer på noe.

Når vi får solgt leiligheten vår tar jeg kontakt [:D]
Har ikke penger til å handle nå når vi har både hus og leilighet [8D]
Har veldig mange venninner som er interessert også, så får nok en god gjeng [:D]

Di hadde masse fint ja[:D]

Hvor mye tjener man egentlig på en slik jobb? Hvis man har 4-6 party i mnd feks[:)]

Det kommer jo helt ann på hvor mye du får solgt for på partyene. Eg har nettopp begynt så er litt usikker på det.

Back
Topp