Carry me bag - verdt det?

Kakaoo

Elsker forumet
Oktoberfruene 2018
❤️Mailykke 2022❤️
Pumpkin Bumps 2025
♡Novemberhjerter 2025♡
Ser denne typen «carry me» bagger har blitt populært siden sist jeg hadde baby. Har noen erfaring med en slik bag? I hvilke situasjoner brukte dere den? :)

Den ser jo litt handy ut, men så begynner jeg å lure på når jeg faktisk ville brukt den :hilarious:

Ikke erfaring selv, men har snakket med min kusine som bruker den og synes den er helt topp.
Hun bruker den i vognen, til og ta ut og inn sånn ungen ikke våkner når hun tar han opp.

Også om hun skal forskjellige plasser i huset, sånn hun har litt mer kontroll ☺️

Jeg kommer ikke til å kjøpe. Ser ikke behovet rett og slett :)

Hadde ikke sist, kjøpt nå. Veldig mye enklere å håndtere babyen etter vogntur inn til helsestasjon, i hus med trapper, osv.

Jollyroomm har forøvrig 15% på Voksi Carry Me nå :)

Hadde ikke sist, kjøpt nå. Veldig mye enklere å håndtere babyen etter vogntur inn til helsestasjon, i hus med trapper, osv.

Jollyroomm har forøvrig 15% på Voksi Carry Me nå :)
får man plass i vogn med vintervognposen osv? De ser ganske trange ut

Jeg tenker mest på dette som et alternativ til babynest med et par ekstra funksjoner, men lurer på om det blir mulig å bruke i en vogn med vinterbaby

Jeg tenker mest på dette som et alternativ til babynest med et par ekstra funksjoner, men lurer på om det blir mulig å bruke i en vogn med vinterbaby
Jeg har termin i juli, så ikke prøvd om vinteren ennå. Men er flere tråder om slike carry-bags rundt i terminforumene, tipper noen har svart der :)

Man skulle jo tro at hvis man kjøper Voksi sin bærebag så burde voksiposen få plass :woot: Nesten så man skulle sendt mail og hørt.

Jeg planlegger å kjøpe begge deler (voksipose + bærebag). Kommer til å bruke vogn mye da jeg må ta tog til helsestasjonen.

Man skulle jo tro at hvis man kjøper Voksi sin bærebag så burde voksiposen få plass :woot: Nesten så man skulle sendt mail og hørt.

Jeg planlegger å kjøpe begge deler (voksipose + bærebag). Kommer til å bruke vogn mye da jeg må ta tog til helsestasjonen.
Her ser det ut som de passer sammen, hvis det ikke er en annen pose du tenker på? Også tilbud på jollyroom nå, 1444,-
Screenshot_20250421_135533_Samsung Internet.jpg

Ja sant det, burde jo sånn sett passe, mulig jeg drar innom en butikk og ser om jeg får prøve. Har sett bagen med vår pose og da fungerer det fint ser jeg, men synes de vinterposene er ganske store så skjønner ikke det kan bli plass (Har en voksi urban)

IMG_7169.pngFant i hvert fall bilder av bilstolposen (voksi move) i baggen så det passer i hvert fall

Har tenkt å kjøpe den, har najell fra før og brukte den MYE.. Tok den med overalt og han sov i den hver dupp de første mnd. Men voksi sin virker til å ha mye mer tynnere vegger, najell sin er litt klumpete.

Har bestilt Voksi carry me :) Tenker å bruke den på besøk hos folk som en slags ekstra seng, eller i vogna til våren hvis vi skal noe sted med den.

Ser denne typen «carry me» bagger har blitt populært siden sist jeg hadde baby. Har noen erfaring med en slik bag? I hvilke situasjoner brukte dere den? :)

Den ser jo litt handy ut, men så begynner jeg å lure på når jeg faktisk ville brukt den :hilarious:

Sniker.
Jeg hadde tenkt å kjøpe, men bestemte meg for å vente til jeg visste "hvilken baby" jeg har, og det er jeg jammen meg glad for at jeg gjorde.
Har en som har mye vondt i magen som ikke har sovet for seg selv eller noe i vogn på ca 4 uker (han er 7 uker), kun sovet på/inntil oss. Så hadde jeg kjøpt den før, så hadde det vert penger rett i dass for meg.

Men, skal sies, at bor du litt mer sentralt enn meg (bor mildt sagt på bøgda), så er de jo ganske lette å selge igjen har jeg forstått, så er ønsket høyt, så kan du jo ta "risikoen" med å kjøpe før <3

Sniker.
Jeg hadde tenkt å kjøpe, men bestemte meg for å vente til jeg visste "hvilken baby" jeg har, og det er jeg jammen meg glad for at jeg gjorde.
Har en som har mye vondt i magen som ikke har sovet for seg selv eller noe i vogn på ca 4 uker (han er 7 uker), kun sovet på/inntil oss. Så hadde jeg kjøpt den før, så hadde det vert penger rett i dass for meg.

Men, skal sies, at bor du litt mer sentralt enn meg (bor mildt sagt på bøgda), så er de jo ganske lette å selge igjen har jeg forstått, så er ønsket høyt, så kan du jo ta "risikoen" med å kjøpe før <3
Det er sant som du sier at utstyr er litt risiko til du vet hvilken unge du får. Jeg tok sjansen og kjøpte så får jeg heller selge videre. Kjøpte den (ny) for omtrent samme pris som folk selger den på Finn, og de blir solgt raskt. Synes det er litt utrolige priser i dette bruktmarkedet på noen ting :oops: men satser på at jeg ikke taper så mye på det uansett :)

Håper lilles magevondt blir bedre snart for dere :Heartred

Jeg har også sett sånne rundt omkring. Det ser tungt og upraktisk ut å drasse rundt på en bag. Ikke noe bra for ryggen og nakken heller. Jeg forstår ikke hensikten og ser ingen fordeler med det

Jeg har også sett sånne rundt omkring. Det ser tungt og upraktisk ut å drasse rundt på en bag. Ikke noe bra for ryggen og nakken heller. Jeg forstår ikke hensikten og ser ingen fordeler med det
De er ikke noe tyngre enn å bære på en baby hele tiden! Poenget er at du får en eller to ledige hender, har et sted å oppbevare baby hvis du er alle andre steder enn hjemme, også når du er hjemme hvis du ikke tør å la baby ligge på sofa/senga. Det blir upraktisk å legge fra seg baby rett på gulvet (selv om det er helt trygt). Du kan ikke gå fra baby på stellebordet eller andre høyder, og i tillegg er det faktisk noen babyer som sovner i vogna når du skal ut på ting og tang. Da er det superpraktisk å løfte bærebagen rett ut av vogna, uten å ta med hele bagdelen (som i hvert fall er tung!).

Så poenget er ikke å få mer vondt i nakke/rygg, men mindre vondt. Fordi du kan faktisk legge fra deg baby på en benk/et bord/på gulvet og få avlastning når du trenger det - helt trygt!

*sniker*

Jeg har bestilt! Syns det virker veldig praktisk for oss som har mye trapper, samt når man skal på helsestasjon osv. Eller bare inn og ut av huset og vognen står ute.. Syns også det virker litt tryggere å kunne sette ned baby på sofaen osv med noe som skjermer litt. Vi får se hvordan det blir i praksis. Kan jo være man finner ut at det ikke passer for seg og sine, men for min del tenker jeg at det er verdt den risikoen. Den er såpass populær at man nok får solgt den videre igjen også.

Jeg lurte lenge på dette, men har kjøpt en voksi carry me (fant en ubrukt til god pris på finn)! Tror det blir fint for oss, vi bor i byen, så tør ikke la baby ligge ute alene etter trilleturer. Da er det kjekt å kunne ta henne med inn uten å vekke :laughing002

Back
Topp