Carry me bag - verdt det?

Sniker, men er det EN ting vi skulle valgt å beholde av alle innkjøp vi har gjort (utenom vogn og bilstol), så er det nettopp denne. Vi bruker den daglig, og er nærmest avhengige av den. Man får også solgt dem igjen enkelt, så jeg anbefaler det virkelig!

Ser denne typen «carry me» bagger har blitt populært siden sist jeg hadde baby. Har noen erfaring med en slik bag? I hvilke situasjoner brukte dere den? :)

Den ser jo litt handy ut, men så begynner jeg å lure på når jeg faktisk ville brukt den :hilarious:
100% ! Hadde najell i 2020 og fikk ikke såå mye bruk for den fordi vi hadde skrikebaby som ikke kunne legges ned. Kunne riktignok bysse babyen litt i den, men nå fins jo moonboon + motor til det formålet.
Han som kom nå i august ligger i Voksi sin carry me daglig, i stua, i sofaen, av og til i vogna og i bedside crib’en.
Veldig praktisk å ha den i vogna når vi f.eks. skulle på besøk til noen med trapp, og vi bare kunne løfte carry me’n med oss inn, ser og for meg praktisk til f.eks. helsestasjon

For vår del har det i alle fall vært et godt kjøp denne runden :happy:

100% ! Hadde najell i 2020 og fikk ikke såå mye bruk for den fordi vi hadde skrikebaby som ikke kunne legges ned. Kunne riktignok bysse babyen litt i den, men nå fins jo moonboon + motor til det formålet.
Han som kom nå i august ligger i Voksi sin carry me daglig, i stua, i sofaen, av og til i vogna og i bedside crib’en.
Veldig praktisk å ha den i vogna når vi f.eks. skulle på besøk til noen med trapp, og vi bare kunne løfte carry me’n med oss inn, ser og for meg praktisk til f.eks. helsestasjon

For vår del har det i alle fall vært et godt kjøp denne runden :happy:
Er du mer fornøyd med voksi sin enn Najell sin? :shy:

De er ikke noe tyngre enn å bære på en baby hele tiden! Poenget er at du får en eller to ledige hender, har et sted å oppbevare baby hvis du er alle andre steder enn hjemme, også når du er hjemme hvis du ikke tør å la baby ligge på sofa/senga. Det blir upraktisk å legge fra seg baby rett på gulvet (selv om det er helt trygt). Du kan ikke gå fra baby på stellebordet eller andre høyder, og i tillegg er det faktisk noen babyer som sovner i vogna når du skal ut på ting og tang. Da er det superpraktisk å løfte bærebagen rett ut av vogna, uten å ta med hele bagdelen (som i hvert fall er tung!).

Så poenget er ikke å få mer vondt i nakke/rygg, men mindre vondt. Fordi du kan faktisk legge fra deg baby på en benk/et bord/på gulvet og få avlastning når du trenger det - helt trygt!
Ikke noe jeg kommer til å kjøpe iallfall. Jeg har sett at mødre bærer rundt på denne og det tror jeg ikke er heldig for ryggen.. Jeg bruker iallfall vognen til formålet du beskriver. Har den med overalt når jeg er på farten. Hjemme har vi vugge med babynest oppi :)

Er du mer fornøyd med voksi sin enn Najell sin? :shy:
Voksi sin. For det første har den er lokk du kan glide over som er vind og vannavstøtende (najell er helt åpen), for den andre har bunnen en beskyttende overflate under som du kan tørke av om bagen blir skitten under. Noen av disse funksjonene kan du få med najell hvis du kjøper ekstrautstyr, ergo blir najell sin dyrere. Den eneste ulempen er at jeg synes den tar mye plass i liggedel på vogna, men det kommer jo an på hvilken vogn du har. Usikker på om den hadde passet i uppababy vista eller Britax smile f.eks. Har prøvd i Stokke trailz (god plass) og Cybex gazelle, her får du plass til bag, men tror ikke jeg fikk festa trekket på vogna over på en god måte. Usikker på hvordan najell hadde passet her da. Men 9/10 fornøyd med voksi i alle fall :happy:

Er voksi sin godkjent for baby å sove i sånn som najell er? :)

Er voksi sin godkjent for baby å sove i sånn som najell er? :)
Dette Står på nettsiden deres:

«En fin måte å bruke produktet på gjennom natten er å legge Carry Me opp i en barneseng, og åpne opp alle hjørner slik at barnet har god plass og mye luft rundt seg.

For din sikkerhet er Carry Me er godkjent til EN 1466:2023 (Bærebag med myke kanter) og EN 16890:2017 (Madrasser til sprinkelsenger og babysenger).»
:happy:

Kilde: https://www.voksi.com/no/baby/carry-me-seashell-sand-cream/ trykk på «om produktet».

Back
Topp