Carpal tunnel syndrom

ORIGINAL: vinge

Jeg har vært plaget med dette i perioder. Virker som det blir spesielt ille når jeg har gjort noe spesielt på dagen. Da blir det ubehagelig og noen ganger VONDT verkende om natta. Jeg måtte slutte og strikk. Det var en utløsende årsak. Og en dag jeg hadde bært og løfta tulla mye , så hadde jeg vondt i flere dager etterpå. Kanskje dere også har noen sånne småting som gjør at det blir ekstra ille? Tror det skal være bra med avlastning hvertfall.

I tillegg fant jeg ut av at jeg ikke gadd å kjøpe skinne så jeg brukte en helt vanlig støttebandasje som jeg tok på armen rundt hånd og håndledd for å stive av litt , slik at jeg ikke klarte å bøye hånda så mye i søvne. Etter et par dager med det så gav det seg litt.

Paracet hjalp litt når det verket som verst.

Lykke til. Det pleier som oftest å gi seg etter fødselen sier de som kan det[;)]

Ja, her og er det litt dominert av ka eg gjer om dagen.
Malte en gang her forleden, og dagene etter hadde eg lyst å klippe av handa å hive den, for det var så vondt.

Samboern kvepper litt av og til, for vist eg må "ta i" når eg f.eks skjærer opp middagen, så lyner det sånn inni hånda, at
kniver og gafler fyker veggimellom. Hehe, men det styrer eg ikkje sjøl..

Back
Topp