Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har den, og ikke helt fått teknikken på plass med å slå den sammenNoen som har erfaringer med denne? Er på salg hos lekmer.no, og jeg teller på knappene om jeg skal kjøpe før salget løper ut.
Hvordan er den å trille f.eks? Lett å slå sammen? Hvordan er den å håndtere i sammenslått tilstand? Går den gjennom vanlige dører?

Jeg har den, og ikke helt fått teknikken på plass med å slå den sammendet går etter noen forsøk.
Jeg får den ikke gjennom dørene våre hvertfall, så må slås sammen da.
Den er god å trille når man går fremover, men jeg blir ikke komfortabel med fire hjul
Jeg er alt i alt ganske fornøyd, kjøpte den da de hadde den på tilbud sist
ELSKER solskjermene, de går så langt ned![]()
Planen er at mannen skal håndtere den alene. 
Man har et "håndtak" som først må i hakk, og så kan man dra to "spaker" mot seg for å slå den sammen (himla vanskelig å forklare). Jeg strever litt, men gjør det også ganske sjeldent da den står som den er i hagestua vår når den ikke er i brukJeg er vant med fire hjul, så det tror jeg ikke vil plage meg noe videre. Litt mer betenkt over at jeg må holde på å slå den sammen for å komme inn og ut, og det i tillegg er litt knotete å få det til.Planen er at mannen skal håndtere den alene.
![]()