Carena Gotland tvillingvogn

Siadle

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Junilykke2018
Noen som har erfaringer med denne? Er på salg hos lekmer.no, og jeg teller på knappene om jeg skal kjøpe før salget løper ut.

Hvordan er den å trille f.eks? Lett å slå sammen? Hvordan er den å håndtere i sammenslått tilstand? Går den gjennom vanlige dører?

Noen som har erfaringer med denne? Er på salg hos lekmer.no, og jeg teller på knappene om jeg skal kjøpe før salget løper ut.

Hvordan er den å trille f.eks? Lett å slå sammen? Hvordan er den å håndtere i sammenslått tilstand? Går den gjennom vanlige dører?
Jeg har den, og ikke helt fått teknikken på plass med å slå den sammen:p det går etter noen forsøk.
Jeg får den ikke gjennom dørene våre hvertfall, så må slås sammen da.
Den er god å trille når man går fremover, men jeg blir ikke komfortabel med fire hjul :hilarious:
Jeg er alt i alt ganske fornøyd, kjøpte den da de hadde den på tilbud sist :)
ELSKER solskjermene, de går så langt ned :D

Jeg har den, og ikke helt fått teknikken på plass med å slå den sammen:p det går etter noen forsøk.
Jeg får den ikke gjennom dørene våre hvertfall, så må slås sammen da.
Den er god å trille når man går fremover, men jeg blir ikke komfortabel med fire hjul :hilarious:
Jeg er alt i alt ganske fornøyd, kjøpte den da de hadde den på tilbud sist :)
ELSKER solskjermene, de går så langt ned :D

Jeg er vant med fire hjul, så det tror jeg ikke vil plage meg noe videre. Litt mer betenkt over at jeg må holde på å slå den sammen for å komme inn og ut, og det i tillegg er litt knotete å få det til. :sorry: Planen er at mannen skal håndtere den alene. :arghh:

Jeg er vant med fire hjul, så det tror jeg ikke vil plage meg noe videre. Litt mer betenkt over at jeg må holde på å slå den sammen for å komme inn og ut, og det i tillegg er litt knotete å få det til. :sorry: Planen er at mannen skal håndtere den alene. :arghh:
Man har et "håndtak" som først må i hakk, og så kan man dra to "spaker" mot seg for å slå den sammen (himla vanskelig å forklare). Jeg strever litt, men gjør det også ganske sjeldent da den står som den er i hagestua vår når den ikke er i bruk :shy:

Er vel få søskenvogner (hvor de sitter siden av hverandre) som går gjennom vanlig dør. Emmaljunga sin gjør vel det. (Dobbel viking). Bugaboo donkey, og BJ mini gt double tror jeg går akkurat. Prismessig så er jo emmaljunga og bugaboo rimelig dyre. BJ sin er ikke så verst i pris. Den er også superenkel å legge sammen

Back
Topp