carena easy

maikaen

Forumet er livet
nån som har nokka erfaringe m den?
tenkte å kjøpe ei trilla t snuppa, å sunst den va fin!

d e kurv under, man kan legge ryggen passe ned å d e koppholder[:D]

men på et anna forum, så va d mange som hadde negative ting å si om den!
greit å ha ei trilla som æ kan ha ligganes i biln når vi ska på småtura
på kjøpesenter å i byen å sånt!!

kom m meninge folkens!
gjerne andre anbefalinge![:D]

Jeg HATER den trilla, det samme gjør min svigerinne, men så vet jeg mange som digger den, så jeg vet ikke jeg...[&:]

ORIGINAL: Kittekat

Det eneste negative jeg har å si om Easy'n er at den er vanskelig å trille på grus om man ikke låser forhjulene. Og så er den ikke helt samarbeidsvillig på f.eks. butikkgulv når hjulene er våte.

Ellers er det en strålende trille!

Skriver under på denne-
Den kan krangle litt på vanskelige underlag.... men veldig enkel og rask og slå opp/slå sammen + at den tar liten plass..... så den kan alltid ligge i bilen.

Jeg er kjempefornøyd!! Bruker den stort sett bare på greit underlag, men om jeg skal "krysse en hindring" snur jeg den bare og vipper den litt opp, for å trille på bakhjula går veldig fint!!

ORIGINAL: Bagera

Jeg er kjempefornøyd!! Bruker den stort sett bare på greit underlag, men om jeg skal "krysse en hindring" snur jeg den bare og vipper den litt opp, for å trille på bakhjula går veldig fint!!

Jepp, helt enig[:D] 

Forresten så knirker min av og til, så smart å ha med spray til hjulene. Hehe[8D][:)]

syns den er grei! Det jeg ikke liker med den er at hvis man legger ryggen helt ned og har noe i lommen bak så får ungen det i hodet (i allefall hvis den er så gammel som min datter, hun er ikke lang av seg men alikevel så stikker beina ganske langt ut),den knirker noe veldig (vi har smurt den 4 ganger og hatt vogna 1/2 år), hjulene er ganske vrange noen ganger( i allefall hvis ungen ligger)

takk for svar alle sammen[:D]

æ bruke ikkje å ha nokka i den lomma bakpå.
har sånn på den vogna vi bruke no.

e d evt nån andre trille man kan se på da? som har kurv under
å kan legge ned ryggen? at den tar liten plass sammenslådd e et must!
biln min e ikkje så stor

ORIGINAL: Bagera

super by/reise vogn! Men ikke til turer.. er stor fornøyd med min men må smøres en gang i uken ellers knirker den..[:D]

Jeg er veldig fornøyd med den som "kjøpesenter" trille, eller småting vogn liksom!

Men skal du ut å gå må du ha lufthjul!!!

ORIGINAL: *Mama*

super by/reise vogn! Men ikke til turer.. er stor fornøyd med min men må smøres en gang i uken ellers knirker den..[:D]

sku bruke den som "senter" trilla tenkte æ[:D]
bruke jo emmaljungaen om æ ska gå tur[:)]

får kjøpe litt extra formfett da vettu[8D] 
d kan jo brukes t så mangt[;)]

I hate it [:'(]....men jeg bruker den da [&:]

Back
Topp