Carena easy

kathrine80

Glad i forumet
Helt ærlig...noen som har noen erfaring med denne?
det er en trille
vurderer et kjøp[:)]

ORIGINAL: MathiasOgMamma

Var kjempefornøyd med vogna. Full liggestilling, god plass i vogna (plass til voksipose) og guttungen likte seg oppi der. Lett å legge sammen og ta med seg.
Mange klager over knirkete hjul, men det opplevde ikke vi. Svingbare forhjul som også kan sperres til rett fram.

deilig og høre...jeg liker prisen[:)]
samme om hjula knirker litt vel? kjedelig med snurrehjul kanskje?

ORIGINAL: kathrine80

Var kjempefornøyd med vogna. Full liggestilling, god plass i vogna (plass til voksipose) og guttungen likte seg oppi der. Lett å legge sammen og ta med seg.
Mange klager over knirkete hjul, men det opplevde ikke vi. Svingbare forhjul som også kan sperres til rett fram.

deilig og høre...jeg liker prisen[:)]
samme om hjula knirker litt vel? kjedelig med snurrehjul kanskje?

Synes svingbare hjul er genialt, slipper i løfte og klure med vogna. Har en 4 hjuling uten svinbare hjul og savner det virkelig.
Knirkinga - kjøpt 556 eller symaskinolje og smør på, så knirker det ikke.

takk for svar...håper fler svarer også...lest litt på nettet...virker som mange er fornøyd, mens andre ikke...
men sånn er det vel med alt...[:)]

Vi også er meget fornøyde.. Vogna vår knirker dog, men med litt smøring er den god som ny [:D]

Takk[:)]

flere

Vi er veldig fornøyd med vår! Ingen knirking her, men den egner seg dårlig på snø, men vi bruker den til reiser, på kjøpesentre osv og på bar asfalt og da er den god som gull! [:D]

[:)]

ORIGINAL: 999

Vi er veldig fornøyd med vår! Ingen knirking her, men den egner seg dårlig på snø, men vi bruker den til reiser, på kjøpesentre osv og på bar asfalt og da er den god som gull! [:D]

hehe, funker vel noen få meter til og fra butikk?
på snø altså

liker den veldig godt! hjulene kan knirke litt, men smør med motor olje, så kommer ikke det tilbake[;)] Er veldig glad i den vogna jeg[:)]

Det er ei fin vogn, men der er ikke beregna for å brukes på snø og is!! I begynnelsen kan du oppleve at den er litt "viglete", det er fordi hjulene ikke har funnet sporene sine enda, men etterhvert som du bruker den blir den fastere å kjøre. Pga at det er plasthjul kan de begynne å knirke, spray da med silikonspray akkurat der hjulene er festa!
Den er lett å legge sammen, ganske stor plass, mange fine farger og grei pris. Veldig grei trille å ha på sommeren. Bruker du den på vinteren og den blir ødelagt går ikke det på garantien da den ikke er beregnet for vinterbruk - viktig å få med [:)]

Jeg synes håndtakene er litt for høye for meg og skulle gjerne hatt en trille med litt lavere håndtak. Bruker ikke den trilla så mye siden jeg ikke liker å trille den.

Kan ha med å gjøre at den drar seg mot ene siden og når håndtaket er høyt så er det vanskelig å kompensere...

Vi er VELDIG fornøyd med den vogna[:D]
Og det med at hjulene knirker så er det bare å smøre hjulene så er den så god som ny [:D]

ORIGINAL: kathrine80

ORIGINAL: 999

hehe, funker vel noen få meter til og fra butikk?
på snø altså

Da skal det være få meter[8D]
Jeg har vogna der, og er fornøyd altså. Lett å legge sammen, god plass til pose eller teppe, og god plass under. Den kan knirke litt, men med litt olje så er den god som ny.
Men det er ingen vintervogn - utrolig tung å trille (eller faktisk dytte gjennom snøen)...men det går jo!
Super på våren og sommeren, på kjøpesenter osv... [:)]

i har den og er kjempefornøys, ikke opplevd noe knirking enda iallefall, men som flere sier over her er det jo bare å smøre i tilfelle. Jeg syns kanskje håndtaket vae en smule høyt i begynnelsen, men har vendt meg til det. Fungerer dårlig på smø og slaps til det er nok litt for små.
Syns du får en grei trille for en rimelig pris

grei vogn men ikkje egnet til snø og kansje litt vrien på brostein.

Samme jeg skulle skrive, men aldri brukt den med pose. Mest som sommervogn og på kjøpesenter.

Back
Topp