care bears

anneha

Glad i forumet
å eg elska care bears når eg var lita.. såg noken som hadde det som sånn signatur..

fleire som hadde eit forhold til dei?

Jeg har ikke noe forhold til det, annet en at jeg syns de er kjempe søte, men søstra mi var helt gal etter de når hun var liten[:D]

Ja var helt vill etter care bears når jeg var lita, så det på tv hele tiden, leste bladet, hadde til og med care bears på ryggen av russefrakken min [8|][8D]

nja egentlig ikke, syntes de var ok å se på, men ikke sån wow care bears på tv nå woohoo.

Dette har gått meg helt fordi.....[8|]

ORIGINAL: Bens mamma

Det er de her vettu:

og leketøy - hadde flere av disse jeg:

ORIGINAL: Molsy

ORIGINAL: Bens mamma

Det er de her vettu:

og leketøy - hadde flere av disse jeg:

Hmm... var disse figurene på tv?
tror muligens søstera mi likte de en kort periode...[:D]

Ja de var på tv, tror jeg så dem på TCC eller noe. Også hadde de care bear blader og sånt. hvor gammel er du da Bens mamma?

neeiii hadde ikke noe forhold til dem jjeg nei..Men synes de er utrolig fine da

Ja de var på tv, tror jeg så dem på TCC eller noe. Også hadde de care bear blader og sånt. hvor gammel er du da Bens mamma?

Er 30.. søster er 23. Men vi hadde ikke annet enn nrk når jeg vokste opp. Fikk vel tv2 i 1994...[8|]
Labbetuss og smurfene var min store helt![8D]

Hihi, ja jeg likte labbetuss og smurfene også da. Det var god barnetv ja. [:)][:)] Og portveien 2.

Her er labbetuss da: http://youtube.com/watch?v=Jw9d9b9Jg14 [:D][:D]

både jeg og søstera mi var helt ville etter de også! har faktisk en DVD med de nå å jeg! hih.nora liker å se på den pga. sangene og fargene! også har hun er sånn bamse med musikk og lys på.

Hehe ja den der er bra! [:)][:)] Minnene strømmer på, hihi [:D]

Hehe ja den der er bra! [:)][:)] Minnene strømmer på, hihi [:D]

Ja, her å. Ben og jeg så på med store øyne .. Begge to[:D]

Når tid var det CareBears var poppis da???? Jeg kan ikke huske jeg har hatt no forhold til de, men jeg synes de er supersøte da!! Og Marie har en søt rosa CareBear bamse i senga, og sengesett med CareBears på[:D]

jeg er så heldig at jeg har levende carebears hjemme jeg ja... hi hi hi

Back
Topp