Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk beskjed av legen min at jeg kunne bruke kremen helt uten at det var noe problem.Er det noen som har brukt Canesten i graviditeten?
Har vært på den hjemmesiden for medisiner for gravide og det står den er innafor. Men samtidig står det at man skal høre med legen først. Så jeg blir så usikker på om det virkelig er innafor da ?
Har brukt, og også sjekket med lege. Dessverre har det ikke hatt så mye effekt ... Men det er jo en annen historie! Si fra hvis noen har tips til andre/videre behandlingsmuligheter
Har brukt, og også sjekket med lege. Dessverre har det ikke hatt så mye effekt ... Men det er jo en annen historie! Si fra hvis noen har tips til andre/videre behandlingsmuligheter
Jeg har også brukt den, både kremen og pilla (fikk bare beskjed om å føre den inn med en finger og ikke applikator). Det hadde dessverre ikke effekt på meg heller, så sliter mye med sopp tar gjerne imot tips for å bli kvitt det!