maggie91 Elsker forumet Junibarna 2015 21 Jul 2014 #1 Kan man fortsatt ta den tabletten? Tenker å bare ta den inn uten den lange stanga Blir SPRØ av sopp... verste som finnes!!!
Kan man fortsatt ta den tabletten? Tenker å bare ta den inn uten den lange stanga Blir SPRØ av sopp... verste som finnes!!!
Klossen Flørter med forumet 21 Jul 2014 #3 Ja, jordmor sa det til meg sist at jeg bare skulle dytte opp tabletten selv, uten å bruke den staven.
Ja, jordmor sa det til meg sist at jeg bare skulle dytte opp tabletten selv, uten å bruke den staven.
Lanterne Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Februarlykke 2015 Aprillykke 2017 ❤️Mailykke 2022❤️ 21 Jul 2014 #4 Uten applikatoren går det helt fint Syntes å huske at det også står i pakningsvedlegget Fra mobil.
miss-piggy Forelsket i forumet Februarlykke 2015 21 Jul 2014 #5 Jeg har gjort det samme og det gikk helt fint Brukte ikke den pinnen men fingeren. Tok tabletten og smurte med salve i 2 uker så var den borte Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg har gjort det samme og det gikk helt fint Brukte ikke den pinnen men fingeren. Tok tabletten og smurte med salve i 2 uker så var den borte Sent from my iPhone using BV Forum