Førstegangsgravid98
Flørter med forumet
Hei er det noen som har brukt canesten 200mg det er 3 stikkepiler også er det en krem hva er det runding for noe ved 3 stikkepiller
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva er det runding tablett for noe?Har brukt det flere ganger. Og det er helt trygt. Du merker det godt, med at du ikke klør mer.
Les bruksanvisning duHva er det runding tablett for noe?
Fant ikke utLes bruksanvisning du![]()
Hva mener du, kunne du evt lagt til et bilde?Hva er det runding tablett for noe?

Har du åpnet den og sett? evt legg til bilde av det ogsåDen var med 3 stikkepiller og vet ikke hva det er
Det står kun om 3 stikkepiller ikke om densøk opp felleskatalogen , der ligger pakningsvedlegget . Eller forsto du ikke bruksanvisningen ? Håper du har fått hjelp![]()
Er det noe inni den der da? Ikke bare luft? :s Mener jeg har sett sånne tomme "bolker" i diverse pakker før..Har ikke åpnet
Ja var evt det jeg også tenkteEr det noe inni den der da? Ikke bare luft? :s Mener jeg har sett sånne tomme "bolker" i diverse pakker før..
det var kun luftEr det noe inni den der da? Ikke bare luft? :s Mener jeg har sett sånne tomme "bolker" i diverse pakker før..
haha takk alle sammenHaha jeg tenkte på det samme, men tenkte at du hadde kjent det var noe inni den hehedet var kun lufthaha takk alle sammen
![]()
Godt det løste seg Hehe jeg trodde Det var en ekstra tablett istedenfor 1 ekstra stikkepiller turte ikke åpne denHaha jeg tenkte på det samme, men tenkte at du hadde kjent det var noe inni den heheGodt det løste seg
![]()
Tror de liker å gjøre folk forvirra , de som lager detteHehe jeg trodde Det var en ekstra tablett istedenfor 1 ekstra stikkepiller turte ikke åpne den

Hehe godt sagt!Tror de liker å gjøre folk forvirra , de som lager dette![]()