Canasten

Sanndy

Forumet er livet
♡Junigull 2016♡
Oktoberlykke 2019
Novemberbarna 19
FebbisBebbis2021 ❄️
Eller hva det nå heter, sånn mot soppinfeksjon, noen som har brukt det i graviditeten?
Snakket med lege og de på apoteket of de sa at det var helt trygt og at jeg bare ikke skulle bruke applikator.
Så da er det nok det, men liker bare ikke å putte noe inn der nede nå.

Så lurer bare på om noen andre har gjort det, da det ikke er like skummelt hvis jeg hører om flere:-P

Helt trygt :)

Helt trygt! :) bare ikke bruk den applikatoren, putt inn pilla som du vil gjøre med en tampong :)

Veldig trygt :) Bare tenk på alle de som putter progesteron inn der flere ganger om dagen de 12 første ukene ;)

Trygg..
Du kan smøre den på puppen om du får sopp når du ammer og ikke vaske den bort før amming.
Så bare smør i vei du.

Helt trygt! :) bare ikke bruk den applikatoren, putt inn pilla som du vil gjøre med en tampong :)

Ja det har jeg fått med meg:-), tror legen sa det 3 ganger mens vi snakket, og hun på apoteket sa det, og så sto det både bak på pakken og i vedlegget:-P hehe
Så ingen fare for å glemme det, men må jo være ganske viktig

Takk for svar alle sammen :-) føler meg tryggere nå :-)

Ja det har jeg fått med meg:-), tror legen sa det 3 ganger mens vi snakket, og hun på apoteket sa det, og så sto det både bak på pakken og i vedlegget:-P hehe
Så ingen fare for å glemme det, men må jo være ganske viktig
Det er vel eneste som er "farlig" med Canesten.. :) og som det står over her, så kan du faktisk bruke den om du får trøske på puppen også :)

Som de andre sier, helt trygg! :)

Back
Topp