Canariøyene

Mammaigjenkanskje

Betatt av forumet
Septemberhjertene 2018
Mamma har vært så snill og bestilt sydentur til oss, og vi reiser 9.Mars. Da er spørsmålet, er det noe spesielt jeg bør tenke på? Er vel da ca 15uker..
 
Super tid å reise på:) så heldig du er, misunner deg. Kommer ikke på noe spesielt å tenke på. Kanskje passe på at maten er godt stekt å sånt, har vært i gran canaria etpar ganger kost oss veldig der.
 
Vi er akkurat ferdig med en uke på Kanariøyene. 9 uker i dag. Jeg holdt meg unna salater så sant jeg ikke kunne vaske selv, spiste grønnsaker/frukt som allerede var skrelt eller kunne skrelles. I tillegg til å spise gjennomstekt kjøtt. Tannpussen ble også gjort med flaskevann [emoji14] og ingen isbiter i drikken da jeg ikke hadde oversikt over hvordan de var produsert.
Jeg tok ingen sjanser hvertfall, selvom sannsynligheten ikke er så stor for å få toxoplasmose så kan følgende av det være veldig store.
Så sant du har hatt første svangerskapskontroll så tar de vel toxoprøve, kan jo hende du har hatt det tidligere og dermed har antistoffer. Hvis du ikke har hatt det så kan du jo ta en prøve når du kommer hjem fra ferie også for å være helt sikker på at du ikke har fått det.
God tur og kos deg masse! [emoji4]
 
Sniker fra juli. Støttestrømper og opp å gå litt i løpet av flyturen[emoji4] god tur!
 
Back
Topp