Canal Digital, Get og RiksTV kunder

Fuglen

Elsker forumet
Er dere fornøyde?

Tilbyr deres leverandør iPhoneapplikasjon som gjør at du kan bestille opptak på PVRboksen via telefonen??

Skal bytte leverandør og er veldig kravstor!

det vet jeg ikke.,..Men gir deg en dytt

Fuglen skrev:
Er dere fornøyde?

Tilbyr deres leverandør iPhoneapplikasjon som gjør at du kan bestille opptak på PVRboksen via telefonen??

Skal bytte leverandør og er veldig kravstor!

hehe,da er vi to!!! altibox suger akkurat nå!! og jeg vil ha noen uten bindingstid

Det som var bra med Altibox var at man ikke måtte kjøpe PVR boksen, og det må man hos Canal Digital.. Er jo indirekte bindingstid da, når man må betale flere tusen for bare den boksen.. *frustrert* Men akkurat nå er jeg så lei Altibox at jeg mer enn gjerne betaler flere tusen for en ny PVR-boks..

vi har rikstv og er kjempefornøyd med den hvpr boksen vi har
vet ikke om en kan ta opp via tlf iphon for det har ikke vi hatt behov for

Vi har riks tv og er fornøyd. Har ikke noe iphone greier. Men fikk ny boks til samme pris så vi kan pause :)
Har vært litt tull med tvnorge og fem.., Men mener å huske at det var en del tull med viasat også ;)

Vi har Canal Digital HDpvr boks. Boksen kostet 1995,- (995,- uten pvr). Vifta i boksen suser noe innmari, og det er skikkelig irriterende! Jeg trodde det var feilvare når vi først fikk den, men er sånn hos alle andre jeg kjenner som har det også, så ikke noe å gjøre med det visst! Vet ikke ang iPhone app, men det jeg har opplevd i forbindelse med opptak fra TV-guiden, er at den ikke klarer å ta opp hele programmet! Særlig på NRK kutter den et par minutter før programmet er ferdig. Jævlig irriterende! Tror jeg ville valgt noe annet enn Canal Digital (uten at jeg har erfaring med noe annet), men her må vi ha det pga borettslaget....

hos get koster det 400kr for hd pvr, og 12mnd binding på basis tv pakke. vanlig pvr boks er gratis_!

ohBaby! skrev:
hos get koster det 400kr for hd pvr, og 12mnd binding på basis tv pakke. vanlig pvr boks er gratis_!

Ser ut for at get får i hvertfall én ny kunde rimelig kjapt.Kommer til å ringe altibox og si at jeg skifter omgående dersom de ikke på magisk vis kan gjøre det mulig for meg å få discovery i en annen pakke enn viasat gull.

Har Canal Digital.

Er ikke spesielt fornøyd nei! Kundetelefonen er det verste å komme igjennom til i hele verden! Tar i snitt 10 minutter, det lengste jeg har ventet er 70 minutter. Og jeg har skrevet ned hvor mange ganger jeg har ringt dem - 64 ganger på 3 år. Hver gang fordi TV eller internett ikke virket - feil på linjen.

De tilbyr ingenting til iPhone så vidt jeg vet...

Back
Topp