Vi vurdere å kjøpe oss campingvogn. Har egentlig aldri feriert på noe campingplass, men kunne tenke oss å prøve.
Noen som har erfaringer å dele?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Camping kan være veldig fint og hyggelig, detVi vurdere å kjøpe oss campingvogn. Har egentlig aldri feriert på noe campingplass, men kunne tenke oss å prøve.
Har prøvd både fast plass og kjøre rundt med vogn på. Begge deler er koselig. Liker best å kjøre rundt å oppleve nye plasser. Virkelig å anbefale [emoji4]

Pga bråk?Tenker du da ang vogntype eller om det er en hyggelig feriemåte? ;-)
Jeg anbefaler veldig å prøve campingvogn, men ville hatt barn som tåler å være våken til kl 21 på kveldenekan ikke forvente at de sovner tidlig på en campingplass alltid ;-)
Vi har jo som sagt ikke noe erfaring. Men jeg ser for meg at vi har base på en campingplass og så må vi pakke sammen alt bare vi skal en tur på butikken. Med bobil altså.. virker litt stress?Forsåvidt god erfaring, men hadde selv kjøpt bobil om vi skulle hatt nå. For ville reist rundt omkring, ikke bare blitt et sted og da er bobil bedre![]()
Haha, sånt syns jeg er så harry... [emoji85] [emoji23]Camping er vel mest for de velsig sosiale er min erfaring, vi har prøvd og aldri igjen, man må beregne å hilse og helst prate med alle forbipasserende og om ikke er man uhøflig, vi fikk spader og er alt for gla i fred og ro til å begi oss ut på det igjen
Vi har jo som sagt ikke noe erfaring. Men jeg ser for meg at vi har base på en campingplass og så må vi pakke sammen alt bare vi skal en tur på butikken. Med bobil altså.. virker litt stress?
I år tenker vi eventuelt å ta den med til Danmark og da blir det jo litt farting i fornøyelsesparker o.l..Bobil er egentlig greit. Men hvis dere planlegger ha campingplass hvor dere er hvert år er vogn bedreOfte så handler dere da før dere kommer til plassen og så har med dere sykkel, eventuelt er det som oftest en nærbutikk. Anbefaler bobil om dere kjører mye.
Forsåvidt god erfaring, men hadde selv kjøpt bobil om vi skulle hatt nå. For ville reist rundt omkring, ikke bare blitt et sted og da er bobil bedre![]()
Ja, det må vi nok også ha.Anbefaler fortelt. Så koselig å sitte der på kveldstid.![]()
Hadde aaaldri fått med mannen på campingvogn da han synes det er dritharry
Men virker jo som det er en del muligheter![]()
(..men for all del, det er sikkert veldig sosialt og fint