Campingvogn

Mrs. Lynch

Heldig mamma!
Juli13-jentene
Vi vurdere å kjøpe oss campingvogn. Har egentlig aldri feriert på noe campingplass, men kunne tenke oss å prøve.
Noen som har erfaringer å dele?

Vi vurdere å kjøpe oss campingvogn. Har egentlig aldri feriert på noe campingplass, men kunne tenke oss å prøve.
Noen som har erfaringer å dele?
Camping kan være veldig fint og hyggelig, det :) mye erfaring, liker det godt

Tenker du da ang vogntype eller om det er en hyggelig feriemåte? ;-)
Jeg anbefaler veldig å prøve campingvogn, men ville hatt barn som tåler å være våken til kl 21 på kveldene :) kan ikke forvente at de sovner tidlig på en campingplass alltid ;-)

Camping er vel mest for de velsig sosiale er min erfaring, vi har prøvd og aldri igjen, man må beregne å hilse og helst prate med alle forbipasserende og om ikke er man uhøflig, vi fikk spader og er alt for gla i fred og ro til å begi oss ut på det igjen

Har prøvd både fast plass og kjøre rundt med vogn på. Begge deler er koselig. Liker best å kjøre rundt å oppleve nye plasser. Virkelig å anbefale [emoji4]

Vi har gjort det flere ganger å vi elsker det! Så nå skal vi også kjøpe vogn. Vi syns det er kjedelig å Være på samme plass hele tiden, så for oss er det viktig å finne en vogn som ikke er alt for stor å lett å kjøre rundt med. Vi har en del venner så har campingvogn og de gleder seg veldig også nå til vi kan Være med på helgeturer osv. Som nevnt over her er det et pluss om man er litt sosial og utadvendt! Og trenger du hjelp til noe er det ingen som er så hyggelig som andre nordmenn på campingferie i Sverige for eksempel :hilarious:

Forsåvidt god erfaring, men hadde selv kjøpt bobil om vi skulle hatt nå. For ville reist rundt omkring, ikke bare blitt et sted og da er bobil bedre :)

Tenker du da ang vogntype eller om det er en hyggelig feriemåte? ;-)
Jeg anbefaler veldig å prøve campingvogn, men ville hatt barn som tåler å være våken til kl 21 på kveldene :) kan ikke forvente at de sovner tidlig på en campingplass alltid ;-)
Pga bråk?

Forsåvidt god erfaring, men hadde selv kjøpt bobil om vi skulle hatt nå. For ville reist rundt omkring, ikke bare blitt et sted og da er bobil bedre :)
Vi har jo som sagt ikke noe erfaring. Men jeg ser for meg at vi har base på en campingplass og så må vi pakke sammen alt bare vi skal en tur på butikken. Med bobil altså.. virker litt stress?

Camping er vel mest for de velsig sosiale er min erfaring, vi har prøvd og aldri igjen, man må beregne å hilse og helst prate med alle forbipasserende og om ikke er man uhøflig, vi fikk spader og er alt for gla i fred og ro til å begi oss ut på det igjen
Haha, sånt syns jeg er så harry... [emoji85] [emoji23]

Vi har jo som sagt ikke noe erfaring. Men jeg ser for meg at vi har base på en campingplass og så må vi pakke sammen alt bare vi skal en tur på butikken. Med bobil altså.. virker litt stress?

Bobil er egentlig greit. Men hvis dere planlegger ha campingplass hvor dere er hvert år er vogn bedre :) Ofte så handler dere da før dere kommer til plassen og så har med dere sykkel, eventuelt er det som oftest en nærbutikk. Anbefaler bobil om dere kjører mye.

Bobil er egentlig greit. Men hvis dere planlegger ha campingplass hvor dere er hvert år er vogn bedre :) Ofte så handler dere da før dere kommer til plassen og så har med dere sykkel, eventuelt er det som oftest en nærbutikk. Anbefaler bobil om dere kjører mye.
I år tenker vi eventuelt å ta den med til Danmark og da blir det jo litt farting i fornøyelsesparker o.l..

Vi skal ikke bytte ut campingvogna med bobil før unga er såpass store at de ikke vil være med på camping lenger.
Er greit å kunne sette opp et fortelt å kose oss i , samtidig som vi har muligheten til å kjøre ut til fornøyelsesparker og butikker uten å måtte pakke ned og sikre alt hver gang [emoji85]

Vi kjøpte vogn for 4 år siden. Brukt masse fra våren til høsten. Både vi og barna elsker det. Vi kjører kun rundt og opplever nye ting. Har noen faste campingplasser som vi liker å være på.

Ang bobil så anbefaler jeg campingvogn. Men det er då forskjell hva folk mener selv. Vi liker å kunne sette fra oss vogna og kjøre rundt. Med en bobil så må man da pakke ned. I fjor var vi på Sørlandet i 14 dager. Meste av dem på samme plassen. Kjedelig å pakke ned alt hver morgen for å dra til dyreparken. Dro også å handlet bursdagsgave til eldste osv. Det der fort ut som ett takras etter at vi kommer tilbake men har da hele kvelden på å rydde opp etter morgenens stress. Drar man ikke tidlig dit så får man ikke altid plass. Bobilene er der før oss. Kjedelig å stå opp like tidlig som om man skal på jobb før å få parkert.

Hadde aaaldri fått med mannen på campingvogn da han synes det er dritharry :P

Men virker jo som det er en del muligheter :)

Anbefaler fortelt. Så koselig å sitte der på kveldstid. :)

Back
Topp