campingvogn

hirly

Gift med forumet
Hvilket merke er best?

Når vi en gang får penger til det, har jeg lyst på campingvogn.. Men aner ikke hvor jeg skal begynne å kikke. Noen tips til merke som du vil anbefale?

Vi har Adria 663, classic, og er veldig fornøyd med den. God barneløsning, og god plass.

Men finnes MANGE flotte vogner, så anbefalere dere å se på mange, tenke på hva DERE vil ha, og så bestemme dere.
Lykke til.
emoticon

Takk! Ja blir ikke vogn på oss med det første, men er jo greit å være litt forberedt den dagen vi har mulighet! Og ikke minst morro å drømme litt :)

hva slags bil har dere til å dra vogna med? om jeg kan spørre :)

vi har dethleffs og er veldig fornøyd med den, men er utrolig mye forskjellige bra merker så jeg ville nok reist til en forhandler og bare tittet en del før jeg hadde bestemt meg for et merke.

her har vi dethleffs 720- 2001 mod. var veldig grei pris. stor og grei familievogn..

lett å grei å ta med, men me har den stående fast

marit81 skrev:
her har vi dethleffs 720- 2001 mod. var veldig grei pris. stor og grei familievogn..

lett å grei å ta med, men me har den stående fast

De så kjempefine ut! LIker de vognene som har køye pluss dobbeltseng. Men hvordan kan den være lett å dra? må vel ha en stor bil for å kunne trekke den?

våres ble kjørt opp med vanlig stasjonsvogn.. våres bil går så tregt at me aldri hadde kommet opp på fjellet..
de vognene er ikke så veldig tunge.. me var kun 2 stk som skuddde den på plass å det gikk veldig greit..

Oki! Vi har ihvertfall feil bil.. stasjonsvogna vår kan bare trekke ca 1200 kg.. og totalvekta på de vognene er jo 2000 kg.. Blir dyrt med vogn når en må ha ny bil først ;)

er jo flere som har campingvogn her :)

opp

Back
Topp