Campingplass rundt Lillehammer

Sukkertopp

Forumet er livet
VIP
I et anfall av galskap har jeg lovt Felix at vi skal sove en natt i telt i sommer. Jeg er absolutt ikke noe friluftsmenneske, så den teltturen er nødt til å bli på en campingplass. Det er vel ingen av dere som kan anbefale en campingplass ca rundt Lillehammer et sted? Tenkte å feire Sankthans der første feriedagen vår, og det hadde egentlig passet å bli ferdig med teltsovingen tidligst mulig. :P Jeg vil gjerne høre om flotte barnevennlige campingplasser ellers på østlandet også, i tilfelle det regner, og jeg heller tar teltingen et annet sted litt senere i ferien.
 
Har sovet på Lillehammer Camping en gang, men det var før vi fikk barn. Så vet ikke om den er barnevennlig :) håper noen andre kan hjelpe deg litt mer....

Amelia har også fått for seg at vi skal på telttur i sommer, så får se om vi også tar oss en tur på en camingplass :)
 
I hagen vår?

Nei, jeg har desverre lite erfaring med campingplassene her, men i tillegg til Lillehammer Camping finnes det en ganske stor campingplass på Hunderfossen =)
 
Hehe, hadde vi hatt ordentlig hage skulle jeg bare campet rett utenfor mine egne stuevinduer. Dessverre har hunden som bor under oss gravd opp den lille miniplenen vi deler, men Lillehammer camping ser koselig ut på hjemmesiden. :) Det virker som om hele området er fullt av campingplasser, så det er vel bare å ta en sjanse på en.
 
Vi har egentlig knapt plass til et telt uansett, ellers kunne dere selvsagt campet her

 Vi har bestemt oss for å telte på fjellet i sommer vi! Med fiskeutstyr i sekken og to-tre netter i telt!
Det blir spennende, jeg er glad i slikt da, mannen også, men Teodor har aldri prøvd før!
 
Dere er mye mer sporty enn meg.

Mannen min liker fjellturer, så han får heller ta med barna når de blir større, når lillesøster har sluttet med bleier. Teodor vil sikkert elske fjelltur med telt, ser for meg at Felix ville vært helt i hundre. 
 
Back
Topp