Campinghytte for en natt på sørlandet i juli?

Anbefaler å droppe Roligeden om du vil sjekke hvordan dere trives med camping. Den campingplassen er gammel, toalett- og dusjanleggene er skitne og nedslitte, lekeplassene likeså.
Har du sjekka ut Hamresanden? Evt Åros i Søgne? (20 min unna).

Jeg har naturlig nok ikke det, ettersom vi ikke teltet i fjor sommer annet enn i egen hage, telt innkjøpt når vi kom hjem fra ferie

Og jeg vet ikke om vi skal på camping så langt avsted i år heller.

Men utfra alt jeg lesteni fjor så pussa jo dyreparken opp serviceanlegget på roligheden i fjor?

Vi var innom der, men gikk bare gjennom for å bade så vi sjekket ikke ut servicehuset utenom et gammelt utedo som sto nede ved stranda som vi brukte til å skifte. Vet ikke om det tilhører campingen en gang

Men jeg er altså nå igang med å lese meg på på camping og telt og utstyr og plasser, men målet for i år er i første omgang en natt/helg ikke så langt hjemmefra, altså på Sunnmøre. For å starte en enkel test

Men vi mangler 2-3-4 liggeunderlag og 1-2-3 soveposer og en del annet. Så hodet mitt leker med mange tanker i denne rolige juleferien.

Så fortell meg gjerne om campingplasser. Om hva som er bra og hva som ikke er det. Alle plasser i landet og evt utlandet.

For en som kan ca nada er alle detaljer av interesse.
 
Back
Topp