Campingferie

MariaS

Forumet er livet
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Novemberlykke 2016
♡Julekulene 2021♡
Hva synes du om campingferier?
Opplevde du mange sånne i din barndom?
Er det noe som hadde vært aktuelt for din familie nå? :)

Hva synes du om campingferier?
Opplevde du mange sånne i din barndom?
Er det noe som hadde vært aktuelt for din familie nå? :)

Var på mange campingferier da jeg vokste opp, både telt og på campingplasser med hytter. Og det er noen av de beste sommerminnene jeg har. Setter så stor pris på at foreldrene mine tok oss med på det.

Vi var en del på camping i skogen med guttungen i fjor. Var planen i år også, helt til svangerskapskvamlen tok meg. Så da ble det ei lita uke i campingvogna til besteforeldre i stedet for ut i naturen :) jr elsker det jo uansett :)

Ikke vokst opp med det og kunne ikke tenkt meg det nå heller.

Vi drar på campingferie hvert år, ungene elsker det. :) Jeg likte det veldig godt da jeg var barn, men er litt mer ambivalent nå. :p

Camping er hyggelig det med de riktige folkene i riktig stemning. :)

Vokst opp med campingvogn og ferier laaaangt bort. Elska det.

Kunne godt tenkt meg det, men mannen liker ikke det. Trist syns jeg. Menmen.

Jeg er vokst opp med det og elsker det! Vi reiser med bobil/telt/campingvogn. Vi reiste med telt i år og det gikk helt fint, men vi gjør det nok ikke igjen ;)

Vi hadde mange campingferier, da jeg og broren min var barn. Vi hadde det jo kjempe gøy, men blir det camping på oss nå, leier vi hytte på plassene. Orker ikke reise med vogn selv - skjønner heller ikke foreldrene mine ville dengang. :p

Ikke vokst opp med det, men er gjerne med på det nå i voksen alder :)

Beste barndomsminnenen mine! Fantastisk camping,samhold,vennskap år etter år,brevvenner, kiosken,stranda.. Regnet på
Campingteltet,frokosten med mamma, krabbefiske,fiske makrell... Havlukt. Nei,rett og slett nydelig! Dette vil jeg gi barna mine :)

Ikke vokst opp med det. Men mannen er det og mine svigerforeldre har campingvogn på fastplass nå. Når nr 1 var nesten 1 år så kjøpte vi oss vår campingvogn som vi reiser rundt med. Vi storkoser oss alle 4. Hu grein og skreik når hu våkner opp hjemme etter 3 uker på campingferie i sommer.

Det er helt OK. Mange gode minner fra barndomen.
Lang camping ferie er ikke aktuelt. Men ei natt eller 2 tar jeg gjerne :)

Har ikke vokst opp med det og kunne heller ikke tenke meg å starte med det. Er dessverre ikke min greie. :)

Vokst opp med campingvogn og ferier laaaangt bort. Elska det.

Kunne godt tenkt meg det, men mannen liker ikke det. Trist syns jeg. Menmen.
Akkurat sånn er det her også :)

Oppvokst med campingferie og likte det veldig godt. Har en plan om campingvogn selve om 1-2 år.

Vi var på campingferie i sommer, alle syntes det var koselig. Mye mere sosialt sammen, spesiellt på kveldene.

Back
Topp