flere som skal på campingferie i sommer eller nå i pinsehelga? Hvor er deres favoritt camping?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Daftø er fintJa vi skal ei uke på Daftø ved Strømstad i sommer. I telt. Var der 3 netter i fjor for første gang.
Vi skal som vanlig ikkr på camping somi å sove i telt eller campingvogn for det er ikke noe for oss men vi skal på hytte[/QUO
det er den dyreparken nå har tatt over? Hvordan er det der?Vi skal som alltid på camping
Vi pleier å være på Roligheden i Kristiansand, men tar et år pause for å reise til Danmark![]()
Hvordan er den? Sett på den jeg ogVi skal som alltid på camping
Vi pleier å være på Roligheden i Kristiansand, men tar et år pause for å reise til Danmark![]()
Vi synes det er veldig bra der! Stille og rolig (pun intended)Hvordan er den? Sett på den jeg ogdet er vel den dyreparken nå har tatt over?

Vi synes det er veldig bra der! Stille og rolig (pun intended)
Det har jeg ikke hørt noe om, men det kan sikkert stemme![]()
Hvor i Kristiansand skal dere?Er i Valdres nå. Skal til Kristiansand og Valdres i sommer også. Ellers hender det vi stopper steder på veien. Svigers har fast vogn her vi er nå. Vi drar med oss vogn.
Vi har vært på orsa de siste årene og tar alltid en dag i leksandJa, vi har booket 3 netter på Daftø i juli. Vi skal også til Gustavsvik i Örebro. Leksand er også fristende. Vi skal nok farte rundt på camping i hele juli, men de tre nevnte er bankers.
Mulig vi reiser ut en tur i morgen og blir over helgen, men da drar vi etter været i så tilfelle.
Vi er helt nye med campinglivet så jeg går på med godt mot![]()
Skal ærlig innrømme at telting er ikke for meg over flere dager...da må jeg isåfall ha sånn enormt som er mer som et hus...Jeg har litt lyst å være en campingfamilie, men jeg tror ikke det er for oss.
Det trengs jo en del utstyr for å komme igang, så det er ikek bare å teste en helg heller.
Telt.
liggeunderlag/madreasser av et slag til alle, vi hr vel en eller to, sånne som brukes ved "overnatting på skole" som er klassisk for unger i f.eks korps.
Soverposer til alle. Vi har en voksne, eller kanskje to, og 2 av 3 barn har "innesovepose", sånn med frost og lynet mc queen på, som de kan bruke ved venneovernatting og soving på skoler etc, men altså ikke mye varme i den. I varm juli kan den funke i telt sikkert, men om det blir kjølig på natta... yngste har ikke noe
Og alt dette som jeg ikke egentlig kan engang, men alle smarte småting som er lurt til matlaging og spising og lys og klestørk og whatnot.
Hamre.Hvor i Kristiansand skal dere?![]()