Camping livet

bondemamma85

Forumet er livet
❤Januarlykke 2022❤
Noen her som har camping vogn/bil? Hvilke campingplasser vil dere anbefale?
Hvilken vogn/bil har dere?

Vi har en gammel Hymer bobil. Har enda ikke testet noen campingplasser her i landet, kun campert hos venner og familie. Men testet noen campinger i Sverige og ved Legoland.

Er oppvokst med camping :)
Omlidstranda Camping i Nevlunghavn, Larvik, er uten tvil mitt favorittsted! Men nå har jeg vært der hver sommer siden jeg ble født, og har mange gode minner derfra :)
Har vært mye rundt i Europa og campet. Mannen og jeg var for eksempel på en ganske fin campingplass ved Gardasjøen i Italia med campletten. Rett ved en liten by eller tettsted, utsikt over hele sjøen og muligheter for campe i skyggen så man ikke våkner med heteslag :P

Liker å både campe og sove på hotell, men jeg kan fort bli rastløs og trenger muligheten til å bevege meg og ikke se det samme hver gang jeg går ut døra

Jeg drømmer om vogn eller bobil! Vi har en gammel combicamp nå :P
Ikke snakk om at jeg bruker en sommer i den med to små barn!

Jeg også,håper på å få kjøpt vogn ila våren/sommeren:) Elsker camping livet:))
Ingen av oss har lappen til tilhenger, så det er et lite problem :P Har kikka på nyere camp-let på finn.no nå! De ser jo skikkelig luxus ut!

Aha,kun mannen som har her:p må en tur på finn da hører jeg!;)
Ja, det kan være verdt det! Åh jeg er kresen på vogn altså, vil gjerne ha fire soveplasser uten at man trenger å gjøre om salongen til seng :P

Ja, det kan være verdt det! Åh jeg er kresen på vogn altså, vil gjerne ha fire soveplasser uten at man trenger å gjøre om salongen til seng :P
Samme her,men tror d blir vanskelig siden vi er 8 stk i familien :p må ha ei stor vogn som helst ikke koster skjorta :) skal ihvertfall ha fortelt og vi må sikkert ha et telt utenom til de største:) åååh,gleder meg på ferie!:)

Samme her,men tror d blir vanskelig siden vi er 8 stk i familien :p må ha ei stor vogn som helst ikke koster skjorta :) skal ihvertfall ha fortelt og vi må sikkert ha et telt utenom til de største:) åååh,gleder meg på ferie!:)
Åtte stykk ja! :D Vi er bare fire vi da :P

Back
Topp